Knowit Neolab mestvinnende byrå i Bergen

  • Prisutdeling
  • SRF KUBEN

SRF kårer hvert år de beste kreative arbeidene som er laget i Bergen. I år fremstod utdelingen, som tidligere har hatt navnet "Den Gyldne Hane",  i ny drakt og med nytt navn, "SRF KUBEN".

Knowit Neolab ble den store vinneren under årets kåring, som gikk av stabelen fredag 11. mars på Scandic Ørnen. De stakk av med hele fem priser. Deriblant juryens hederspris for sitt arbeid med appen DeeMe, i kategorien sosiale medier for bad.no og i annonser for P4 Radio Hele Norge. Mk Norway vant pris i kampanje og tekst for sitt arbeid for Voss Resort.

Trine Sejrup vant prisen for beste Studentarbeid for sitt forslag til byutvikling i Bergen. Myreze tok hjem seieren i Motion graphics for sitt arbeid for Dansken&Fingern. Byråene Overhaus, OKTAN ORANGERIET, Haltenbanken, Pil Media, ConseptNord og Reklamekollektivet vant en pris hver.

Se presentasjon av vinnerne her

Bergen leverer
– Årets utdeling viser at det er stor bredde i det kreative miljøet i Bergen. I løpet av de ni årene utdelingen har funnet sted har vi aldri hatt så mange forskjellige vinnere. Vi må også gi stor honnør til juryen som har lagt ned et kjempearbeid , - sier Hans Martin Opsal i Salgs- og Reklameforeningen i Bergen.

Juryen:
Juryen for «SRF kuben 2015» bestod av juryleder Christian Bråthen-Nordland fra S&B-N, Elin Minde fra Fasett, Aleksander Erichsen fra Kitchen og Marianne Christie Ryalen fra LOS&CO.

Om SRF KUBEN:
Salgs- og Reklameforeningen i Bergen kårer hvert år de beste kreative arbeidene som er laget i Bergensområdet. Konkurransen høster stor prestisje blant reklamebyråene i Bergen og har vært medvirkende til en generell kvalitetsheving av arbeid som produseres. Konkurransen gjennomføres hvert år i mars og det konkurreres i 14 kategorier. Arrangementet ble i år arrangert for niende år på rad.

Konkurransen, som tidligere het «Den Gyldne Hane», har nå skiftet navn til «SRF KUBEN». Dette er en forlengelse av den nye visuelle profilen til SRF som ble lansert i februar 2016. Konseptet bak profilen er ROM- PERSPEKTIV – FORBINDELSER.



For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: 
Hans Martin Opsal, konstituert daglig leder i Salgs- og Reklameforeningen i Bergen, tlf: 482 45 230, e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.