Hva er SRF?

Hva er SRF?

NYE IMPULSER BÅDE FAGLIG OG SOSIALT

Ønsker du å bli medlem? Meld deg inn her

Over 300 små og store bedrifter får viktig faglig kunnskap gjennom SRF
I løpet av et år får våre medlemmer mulighet til å gå på ca. 25 fag- og nettverksarrangement. Vi har både kjappe og nyttige fagfrokoster, kurs og heldagsarrangement. Noen går på alt, mens de fleste velger ut det som er mest interessant for deres arbeidshverdag. Se våre kommende arrangementer

En del av et unikt og verdifullt faglig kontaktnettverk
Gjennom SRF treffes direktører, fageksperter og studenter om hverandre. Uavhengig av hvilken bransje de kommer fra, har de til felles et brennende ønske om å utvikle seg innen salg og kommunikasjon. Mange opplever å treffe gode diskusjonspartnere som er nyttig i jobbsammenheng. Noen av SRFs arrangementer er også lagt ekstra til rette for at du skal få nye faglige bekjentskaper. Se oversikt over våre medlemmer.

Ett medlemskap gir alle i bedriften mulighet til å delta på våre arrangement
Medlemskapet er lagt opp slik at det er bedriften som er medlem. Dermed kan alle som jobber i bedriften i utgangspunktet delta på våre arrangement. Det eneste du trenger å gjøre er å sende en liste på e-post på dem som ønsker å få invitasjoner fra oss. Se bilder fra våre arrangement her.

Dette får din bedrift
• Invitasjon til ca. 25 små og store arrangement gjennom året
• Alle ansatte blir en del av medlemskapet, og deltar på det som de selv synes er interessant i deres jobb
• Bedriftens ansatte blir en del av et faglig kompetansenettverk der de kan møte gode diskusjonspartnere
• Gratis deltakelse på en rekke korte nyttige fagarrangement
• Gunstig medlemspris på kurs og heldagskonferanser
• Bedriften din får mulighet til å gjøre seg kjent ovenfor de andre medlemmene
• Bedriften din får mulighet til å påvirke medlemsinnholdet og hva vi skal tilby

Fakta om SRF

  • Stiftet i 1925
  • 2 heltidsansatte: Daglig leder Mariell Sæternes og Markedssjef Hans Martin Opsal
  • SRFs styre bestående av 9 medlemmer fra bedrifter som har tilknytning til SRF
  • Deler ut SRF-prisen, som går til den eller de som særlig har fremhevet seg på markedsføring i videste betydning
  • Deler ut prisen SRF KUBEN, en uavhengig reklamepris for reklamebransjen i Bergen
  • Deler ut prisen Årets unge selgerforbilde i samarbeid med Kelly
  • SRF forvalter Bergensfondet, og er i tillegg representert i diverse utvalg og komiteer i Bergen