SRF FagFrokost: Bedre kundeopplevelse med beacons

SRF FagFrokost: Bedre kundeopplevelse med beacons

30. mai

08.00-09.30

Akvariet

Legg til i kalender 30-05-2017 08.00 30-05-2017 09.30 Europe/Oslo SRF FagFrokost: Bedre kundeopplevelse med beacons Akvariet SRF post@srf.no

Informasjon

En bedre kundeopplevelse med beacons og sensorteknologi

På denne FagFrokosten får du høre mer om hvordan Akvariet i Bergen tar i bruk ny teknologi for å skape en enda bedre og mer skreddersydd opplevelse for sine besøkende. Smart bruk av kundedata gir Akvariet nye muligheter for markedsføring og dialog, men hvordan løser man utfordringene i forhold til den nye personvernlovgivningen som kommer i 2018 (GDPR)?

geirolav

Geir Olav Melingen
Direktør, Akvariet
Akvariet skal gi de besøkende lyst å lære mer om livet i havet, og ny teknologi gir oss en fantastisk mulighet til å skape denne lysten. Geir Olav forteller om bakgrunn for innholdet i løsningen.

Stephan

Stephan Meyer
Daglig leder, Oktan Orangeriet
Sammen med ansatte på Akvariet og en mengde besøkende, har vi vært gjennom en omfattende strategisk prosess etter Design Thinking-metoden. Stephan forteller om prosessen hvordan og bakgrunnen og innholdet i denne prosessen.

 

olav

Olav Øyen
Gründer og daglig leder i Apility
Olav leder oss gjennom hvordan den teknologiske plattformen fungerer, og viser hvordan en med god struktur i kundedataene sine kan markedsføre smart over flere kanaler med samme kundegrunnlag. Han går også gjennom utfordringene rundt den nye personvernlovgivningen som blir innført til neste år.

 

 

Påmelding her.