Schibsted og SRF inviterer til Fag&Fest

Schibsted og SRF inviterer til Fag&Fest

18. oktober

18.00-22.30

Media City Bergen

Legg til i kalender 18-10-2017 18.00 18-10-2017 22.30 Europe/Oslo Schibsted og SRF inviterer til Fag&Fest Media City Bergen SRF post@srf.no

Informasjon

Schibsted og SRF inviterer til faglig påfyll med noe godt i glasset og enkel tapasservering på Media City Bergen.

Faglig fra 18.00-20.30 ink bevertningspause:
Schibsted i 150 (000) – Brukermarked i sterk vekst
Mobilstudie – Gir mobilreklame egentlig noe effekt?
Algoritmisk attribusjon – Ny teknologi gir innsikt i hvor salgseffekten kommer fra.
Programmatisk i et bredere aspekt - Den programmatiske kjøpsmetoden har slått innover mediebransjen med stor styrke, men hvordan påvirker dette oss og hvilke muligheter og utfordringer gir det?

Etter endt faglig del inviterer vi dere til å bli igjen og i drive nettverksbygging i god SRF ånd. Baren vil være åpen for oss utover kvelden.

Påmelding her

Foredragsholdere:

mari

Mari Klykken Larsen
Insights and Effects, Schibsted Norge.
Tema: Mobilstudie - Gir mobilreklame egentlig noen effekt?
Algoritmisk attribusjon - Ny teknologi gir innsikt i hvor salgseffekten kommer fra.

 

kaja

Kaja Nordhus
Insights and Effects, Schibsted Norge.
Tema: Mobilstudie - Gir mobilreklame egentlig noen effekt?
Algoritmisk attribusjon - Ny teknologi gir innsikt i hvor salgseffekten kommer fra. 

 

anders

Anders Enger
Head of Programmatic, Schibsted Norge.
Tema: Programmatisk i et bredere aspekt 

 

baard

Bård Viken
Direktør Brukerinntekter, Schibsted Norge.
Tema: Schibsted i 150 (000) - Brukermarked i sterk vekst