SRF FagFrokost: Hva er de viktigste driverne for salgsresultater og hva gjøres konkret for å påvirke disse?

SRF FagFrokost: Hva er de viktigste driverne for salgsresultater og hva gjøres konkret for å påvirke disse?

25. april

08.00-10.45

Kalfarveien 78 - Høyskolen Kristiania

Legg til i kalender 25-04-2018 08.00 25-04-2018 10.45 Europe/Oslo SRF FagFrokost: Hva er de viktigste driverne for salgsresultater og hva gjøres konkret for å påvirke disse? Kalfarveien 78 - Høyskolen Kristiania SRF post@srf.no

Informasjon

Hva er de viktigste driverne for salgsresultater og hva gjøres konkret for å påvirke disse?

 

Foredragsholderne:

Nils Høgevold

Nils Høgevold, faglig studieleder på Bachelor i markedsføring og salgsledelse ved Høyskolen Kristiania

Høyskolen Kristiania - fem variabler som signifikant påvirker salget
Nils er førsteamanuensis og faglig studieleder for bachelor i Markedsføring og salgsledelse ved Høyskolen Kristiania. Ved siden av sin fagstilling ved høyskolen jobber han med kompetanseoverføring og rådgiving innen salg og salgsledelse til skandinavisk næringsliv.

Om foredraget:
Resultater fra forskningens verden presenteres, og du vil få vite hvilke fem faktorer anerkjent forskning anbefaler ledere å fokusere på for å skape salgsresultater.

 

Anette Syversen

Anette Syversen, Schibsted - Salgssjef for FINN

FINN fra «produktsentriske» til «kundesentriske». Anette Syversen har jobbet som salgssjef i mediebransjen siden 2007. Karrieren startet hos Edda Media, som senere ble en del av Amedia. Hun har de siste 5 årene jobbet i FINN med motorkunder i Schibsted, både rubrikk og merkevaresalg.  FINN markedsplass har i dag det overordnet ansvaret for motorkunder i Schibsted, og Anette leder teamet som er ansvarlig for alle bilimportørene. De jobber med både direktekunder, mediebyrå og reklamebyråer.

Om foredraget:
Hvordan jobber Schibsted med salgsledelse, og hva tror de er viktig i dagens og morgendagens kundedialog for å levere resultater til både sine kunder og Schibsted.

 

HenrikKlemetsen

Henrik T. Klemetsen, Head of marketing and Sales Excellence Canon Norge

Canon Norge om bedriftskultur og resultater
Henrik T. Klemetsen har gjennom snart 25 år i IT- og teknologimarkedet hatt ulike roller innen utvikling, konsulentvirksomhet, salg og ledelse. De siste 11 årene har han jobbet i Canon og leder nå Marketing & Sales Excellence avdelingen i Canons B2B divisjon.

Om foredraget:
Hvordan har Canon Norge jobbet med bedriftskulturen for å skape bedrede salgsresultater. Hva har de praktisk gjort og hvordan har dette påvirket deres tilnærming til markedene de jobber innen?

---
Programmet er lagt opp til at det blir både foredrag og dialog i mellom deltakere og foredragsholdere. Det blir også en minglepause i midten av programmet.

Morgenen starter med frokostservering.

Velkommen!

 

Påmelding her.  

 

Program:

08:00-08:30: Frokostservering
08:30-08:50: Nils Høgevold, faglig studieleder på Bachelor i markedsføring og salgsledelse ved Høyskolen Kristiania
08:50-09:20: Anette Syversen, Schibsted - Salgssjef for FINN
09:20-09:50: Minglepause
09:50-10:20: Henrik T. Klemetsen, Head of marketing and Sales Excellence Canon Norge
10:20-10:40: Panel – dialog, spørsmål og svar fra salen
10:40: Programslutt