SRF FagFrokost: Datadrevet markedsføring, hvordan være klar for morgendagen?
tir. 04. desember, kl 08:00 - 10:00

Keyteq og Google inviterer til en gjennomgang av neste generasjons (digital) marketing. Google ved Johan Thorbjörnsson, berører hvorfor de har lansert Google Marketing Platform, og hva de tror er suksessfaktorer for marketing på Enterprise-nivået. Keyteq ved Stig Martin Fiskå, deler hva Keyteq har lært ved å jobbe tett på Google med et par eksempler på kunder som er på full fart inn i den digitale transformasjonen ved hjelp av Googles teknologi.

Tittel på foredragene:

Johan: Hvilke visjon har Google for Google Marketing Platform?

Stig: Slik utnytter kundene våre data og Google Marketing Platform: Læring & resultater.


I samarbeid med:



SRF FagFrokost: Datadrevet markedsføring, hvordan være klar for morgendagen?

08:00 - 10:00
Thon Hotel Rosenkrantz, Rosenkrantzgaten, Bergen, Norge
Gratis for SRF-medlemmer. 850,- for ikke-medlemmer.
Arrangementet er ferdig.

Johan Torbjörnsson

Country Manager Google Marketing Platform, Google

Johan har mer enn 10 års erfaring innen salg, markedsføring, forretningsutvikling, digitale medier og digitale transformasjoner. Han har en sterk lidenskap for det å knytte forbrukeradferd og forbrukerinnsikt mot enterprise resource planning og kjernevirksomhet.

Stig Martin Fiskå

Head of Innovation, Keyteq

Som spesialist på digital markedsføring, Adtech, Martech og forretningsutvikling jobber Stig Martin med utvikling av innovative konsepter innen kommunikasjon og nye software-løsninger. Stig Martin har stor tro på å skape verdi mellom mennesker og digitale kanaler og holder jevnlig foredrag både i inn- og utland.

Våre Partnere