SRF KURS: Slik lykkes du med Content Marketing
ons. 20. mars, kl 08:30 - 12:00

Slik lykkes du med Content Marketing

Det har aldri vært enklere å lage innhold og publisere det. Samtidig har det aldri vært vanskeligere å nå igjennom støyen. Hvilke historier er det som bryter lydmuren? Hvordan kan du få mest mulig ut av innholdet ditt? Hvilke digitale kanaler bør du satse på?

Geelmuyden Kiese har utviklet en arbeidsmetodikk for innholdsmarkedsføring, for å sikre mest mulig effekt. Denne måten å jobbe på, har ført til internasjonal oppmerksomhet (GK gikk til topps i VM i content marketing i 2017 og 2018).


Hvem passer kurset for?

Markedssjefer og markedsdirektører

Digitale markedsførere

Performance managere


Innhold

- Hva content marketing er og ikke er

- Caser til å lære av

- Metodikk: GK i7

- Uttak (Kanaler: egenart og forskjeller. Målgrupper/personas)

- 10 bud (tips & triks)


OBS! Begrenset med plasser og bindende påmelding.

SRF KURS: Slik lykkes du med Content Marketing

08:30 - 12:00
First Hotel Marin, Rosenkrantzgaten, Bergen, Norge
Medlemmer: 1950,- eks. mva. per deltager. Ikke medlemmer: 2950,- eks. mva per deltager.

Marit Høvik Hartmann

Partner og seniorrådgiver

Marit har mer enn 20 års erfaring som rådgiver og leder i norske reklamebyråer, og hun har ledet store tverrfaglige prosjekter innen olje & gass, telecom, finans, FMCG, reiseliv og offentlige aktører.

I Geelmuyden Kiese har hun blant annet ansvar for NSB, både innenfor content marketing og PR.

Paal Nygård

Social Media Manager

Paal har ansvar for noen av Geelmuyden Kieses største kunder og prosjekter i digitale kanaler, og drifter store nasjonale og internasjonale kampanjer. I tillegg bistår han flere av kundene med innholdsproduksjon, community management og performance marketing. Tidligere har Paal jobbet som journalist i Norges mest leste avis, VG.

Våre Partnere