SRF Webinar: 10 grunnregler for å lage reklame som virker
tir. 28. april, kl 11:00 - 12:00

Hvordan vet vi at reklame fungerer ?

Aldri før har vel annonsører vært mer opptatt av effektiviteten til kommunikasjon og reklame. Så hva er effektiv reklame?

Schibsted har jobbet tett med Kitchen reklamebyrå, og benyttet deres bok og kurs "Effekt" i opplæring av sine selgere.

Strategisk kundesjef hos Schibsted Bergen, Eirik Hag, gir oss en gjennomgang av 10 grunnleggende regler for å lage reklame som virker - med ståsted i Bergen.

Du får tilsendt link med tilgang til webinaret dagen i forveien, og vil få anledning til å stille spørsmål underveis.

Få med deg deg et nyttig og lærerikt webinar for deg som jobber med reklame, markedsføring og salg.

I samarbeid med:

Støttegiver:

tir. 28. april

SRF Webinar: 10 grunnregler for å lage reklame som virker

11:00 - 12:00
Gratis.
Arrangementet er ferdig.

Eirik Hag

Strategisk Kundesjef, Schibsted Bergen

Eirik jobber som Strategisk Kundesjef i Schibsted Bergen. Han har over 10 års erfaring med å rådgi kunder innenfor medieverdens utfordrende landskap. Eirik Hag har gjennomført mange workshops med kunder innenfor temaet "Effekt" som det handler om i dette webinaret.

T: Mobil: +47 94 23 78 14
E: Eirik.pedersen.hag@schibsted.com

Våre Partnere