Nettverk, faglig utvikling og inspirasjon

Et bedriftsmedlemskap gir alle ansatte mulighet til å delta på våre arrangement
Medlemskapet fungerer slik at bedriften tegner medlemskap - alle som jobber i medlemsbedriften kan delta på våre arrangement. Det eneste du trenger å gjøre er å sende en liste med e-post adresser for dem som ønsker å få invitasjoner fra oss direkte i innboksen.

Fra mingleområdet til konferansen MRKT Remix 2020. Daglig leder Mariell Sæternes, SRF og Stina Kildedahl Johannessen, Hansa.

Over 300 små og store bedrifter får viktig faglig kunnskap og inspirasjon gjennom SRF
SRF er en medlemsorganisasjon arrangerer effektive og nyttige kurs, FagFrokoster, konferanser og sosiale arrangementer for våre medlemmer. Vi har relevante tema innenfor salg, markedsføring, kommunikasjon og ledelse - alle kjennetegnet av høy kvalitet og relevans for deltakerne.

I løpet av et år får våre medlemmer mulighet til å gå på ca. 25 fag- og nettverksarrangement. Her kan man velge ut det som er mest relevant, eller morsomt å delta på. De fleste arrangementene er åpne for alle, men priset ekstra gunstig for våre medlemmer.

Her finner du en oversikt over våre arrangementer.

SRF under covid19

Etter 12. mars har vi gjennomført en rekke digitale kurs, webinar og arrangementer, i tillegg til mindre fysiske arrangementer, slik at våre medlemmer har vært sikret et godt tilbud også i den utfordrende situasjonen med smittevernstiltak.

Fra produksjonen til SRF KUBEN 2020 - digitalt overført reklamepris. På bildet Hasse Hope, og vinner av året studentarbeid, Stine Bortheim.


Bli en del av et unikt og verdifullt faglig kontaktnettverk
Gjennom SRF treffes selgere, markedssjefer, kommunikasjonsfolk, ledere, fageksperter, reklamebransjen, gründere og studenter om hverandre. Uavhengig av hvilken bransje de kommer fra, har de til felles et brennende ønske om å utvikle seg innen markedsføring, salg og kommunikasjon. Her kan man treffe gode diskusjonspartnere som er nyttig i jobbsammenheng.

Noen av SRFs arrangementer er også lagt ekstra til rette for at du skal få nye faglige bekjentskaper, og treffe potensielle kunder som kan være verdifulle for din bedrift. Se oversikt over våre medlemmer.

Ønsker du å bli medlem? Ta en titt på medlemssiden vår!

Dette gir medlemskapet din bedrift
• Invitasjon til ca. 25 små og store arrangement gjennom året
• Alle ansatte blir en del av medlemskapet, og velger selv hvilke arrangementer de ønsker å delta på.
• Bedriftens ansatte blir en del av et faglig kompetansenettverk der de kan møte gode diskusjonspartnere.
• Gratis deltakelse på en rekke korte og nyttige FagFrokoster.
• Gunstig medlemspris på kurs og konferanser.
• Bedriften din får mulighet til å gjøre seg kjent ovenfor de andre medlemmene.
• Bedriften din får mulighet til å påvirke det faglige innholdet og hva vi skal tilby.

Fakta om SRF

  • Stiftet i 1925
  • 2 heltidsansatte: Daglig leder Mariell Sæternes, Hans Martin Opsal og Gro Hjartholm, Kommunikasjonsansvarlig (vikariat).
  • SRFs styre bestående av 9 medlemmer fra bedrifter med tilknytning til SRF.
  • Deler ut SRF-prisen, som går til den eller de som særlig har fremhevet seg på markedsføring i videste betydning.
  • Deler ut prisen SRF KUBEN, en uavhengig reklamepris for reklamebransjen i Bergen.
  • Deler ut prisen Årets unge selgerforbilde i samarbeid med Bemanningsbyrået.
  • SRF forvalter Bergensfondet, og er i tillegg representert i diverse utvalg og komiteer i Bergen.

Markedsforbundet

SRF er en del av Markedsforbundet som er en frittstående, ideell organisasjon som skal arbeide for å øke bruken av og forståelsen for profesjonell markedsføring i Norge.

Forbundet er knutepunkt og paraplyorganisasjon for 5 lokalforeninger i Norge, som til sammen består av ca. 7.000 bedrifts- eller personlige medlemmer. Foreningen utgjør samlet landets største nettverk innen markedskommunikasjon og deler ut prisen Årets Markedsfører.

Gjennom SRFs medlemskap i Markedsforbundet har våre medlemmer tilgang til arrangementer i Oslo, Trondheim, Stavanger og Arendal

Våre Partnere