Bli med på årets høydepunkt for kommersielle hoder! AMPLIFY Sales & Marketing gir deg en mulighet til å løfte ditt kunnskapsnivå og måter du jobber med salg og markedsføring på!
I en verden hvor grensene mellom salg og markedsføring stadig blir mer uklare, er samarbeid nøkkelen til suksess. Derfor har vi skapt AMPLIFY Sales & Marketing – en konferanse som samler to av de viktigste fagområdene under ett tak. Vi tror at de beste resultatene oppnås når salg og markedsføring jobber tett sammen, og denne konferansen er designet for å inspirere til nettopp det. Gjennom felles-sesjoner og delte perspektiver skaper vi et unikt rom for læring, nettverk og innsikt på tvers av disipliner.
✨ Hva du kan forvente:
Når? Hvor?
📅 5. juni 2025
📍 Quality Hotell Edvard Grieg
Da kan du sikre deg stand-plass på konferansen! Da får din bedrift mulighet til å vise frem deres produkter eller tjenester til ledere, markedssjefer, selgere og markedsførere. Klikk her for å lese mer om utstillerpakken.
Dette er konferansen du ikke vil gå glipp av hvis du ønsker å ligge i forkant av utviklingen i din bransje. Bygg din fremtid sammen med oss på AMPLIFY Sales & Marketing!
🎟️ Sikre din billett nå – begrenset antall plasser!
.
Hvordan er de fleste mennesker egentlig? Kan du og dine medarbeidere karakteriseres som "typiske" individer?
I dette foredraget utfordrer Nils Brenna deg og dine kolleger for å finne ut om dere virkelig er så gjennomsnittlige og vanlige som dere kanskje tror. Med sin erfaring fra et yrkesliv der han har studert nordmenn grundig, kjenner Nils nøyaktig til hvilke atferdsmønstre som er vanlige og uvanlige. Det som gjør dette foredraget unikt er at Brenna bruker statistiske funn om nordmenn og sammenligner det med det du og dine kolleger svarer på noen utvalgte spørsmål. Dermed får dere svar på hva det er som gjør dere like nordmenn, og ikke minst: Hva som skiller dere fra folk flest.
Nils Brenna har sin faglige bakgrunn fra hovedfag i statsvitenskap og har i hele sitt yrkesliv jobbet med å kartlegge nordmenn. Først i NRKs analyseavdeling, deretter som analysesjef i VG og strategisk leder i reklamebyrået DDB.
Nudging - Hva påvirker kundenes valg?
Irmelin Bergh har doktorgrad i psykologi og har jobbet med atferdsendring i en årrekke både som forsker og de tre siste årene i atferdsbyrået nudgelab. I foredraget får du høre om hva som påvirker folks beslutninger, og hvorfor vi bør jobbe med og ikke mot hvordan mennesker faktisk tenker og handler. Du får en introduksjon til hva nudging (dulting) er, og flere praktiske eksempler på hvordan det kan brukes når man vil skape de beste kundeopplevelsene.
.
Tittel på foredrag: "Men det henger jo ikke sammen!”
Å finne mønstre i støy og å se helhet der alt virker løsrevet er det viktigste vi gjør når vi skal kjempe om oppmerksomhet og markedsandeler. Derfor er jakten på meningsfulle sammenhenger din viktigste rolle som markedsfører, men også noe av det vanskeligste. Strategi er et misbrukt ord, og det begrepet det skrives flest business bøker om, men uten å ta eierskap til konkurransefordeler og den potensielle kraften som ligger i en merkevare er du prisgitt hva andre mener du skal gjøre. Så kan det hadde Aris ombestemmer seg og snakker om noe helt annet.
Aris har lang erfaring som kreatør og kreativ leder i København, Singapore, Hong Kong, London, Hamburg og Amsterdam for byråer som Ogilvy, Bates, Springer & Jacoby, J. Walter Thompson og Futatsu Industries. Der har han jobbet med globale merkevarer og kampanjer på tvers av grenser og disipliner i de fleste kategorier.
Han har utdannelse fra Parsons og Westerdals samt to executive mastergrader fra ESCP Business School. Aris jobber mest med merkevareprosesser og konseptutvikling, og han har vunnet en rekke internasjonale priser, har jobbet på kundesiden, skriver om markedsføring i Kampanje og lager tegneserie i Kreativt Forum.
Hvordan bruke CRM-data for å kjøpe mindre, men mer effektiv annonsering
Lær fra caset som vant gull og sølv i INMA Performance Awards og sølv i ANFO Martec Awards!
Med over 20 års erfaring med digital markedsføring, viser Magnus hvordan blant annet CRM-data ble brukt for å bygge TV 2 Plays prisvinnende trendspottingsrigg som har gitt de 150 % økning i antall salg og 50 % lavere annonseringskostnad.
Du vil sitte igjen med inspirasjon og ideer til hvordan å ta i bruk CRM-data og andre kilder for å optimalisere markedsføring. Casen med TV 2 er fra Google Ads, men det er appliserbart til andre plattformer som Facebook, Instagram, kontekstuelt og andre programmatiske plattformer for markedsføring.
I tillegg til å være daglig leder, er han hands-on for et utvalg av klienter innen SEO og innholdsstrategi. Han er også styreleder i Bransjerådet for Søkemotormarkedsføring og styremedlem i INMA.
Tittel på foredrag: The Naked Difference
Digital markedsføring og e-handel har økt åpenheten radikalt i mange bransjer. For kundene er det lettere å sammenligne og for konkurrentene er det lettere å kopiere. Derfor er det behov for nye differensieringsstrategier, innovativ tjenestedesign, AI for personalisering og prediksjon, hyperpersonalisert rådgivning, kundeunik support og onboarding-prosesser.
Jacqueline Kothbauer er en innovativ fremtidsforsker. Hun har vært i forkant av disruptiv transformasjon i to tiår, og har med bakgrunn som digital forretningsjournalist, risikokapitalist og forfatter, etablert seg som internasjonal foredragsholder og strategisk rådgiver for globale merkevarer.
(Foredraget er på svensk)
.
Tema: Kissing Customers for Love & Money: Innovate and improve your service and sales to make hearts go pitter-patter
(Foredraget er på engelsk)
Tittel på foredrag: The future of sales
Dine potensielle kunder har endret seg dramatisk, men har du det? 75 % av innkjøperne ønsker at de aldri mer skulle høre en selger. Dette gjør salget ditt til en utrydningstruet art. Hvordan håndterer du dette? Hvordan selger og skalerer du bedriften din? Michael vil ta deg gjennom de fem trendene han ser at selskaper ikke implementerer i salgsmekanikken sin. Fra lagdelte gruppestrategier, over til personlige salgsmerker, hybride salgsmetoder og fremveksten av mørk salgstrafikk, vil han dekke alt med sin berømte Humble(T)-salgsstil.(Foredraget er på engelsk)
Tittel på foredrag: Selgerrevolusjonen
(Foredraget er på svensk)