BX24 er en fagdag som skal opplyse og inspirere selskaper som vil bruke sponsorater til å styrke merkevaren sin. Sponsormarkedet i Norge er definert til å være over 7 mrd kr. Internasjonalt viser også flere analyser at opplevelsesøkonominen skal øke kraftig i tiden fremover.
Samtidig står samfunnet ovenfor enorme utfordringer med barn og unge som ikke har råd til å delta i idretten, store samfunnsgrupper som faller utenfor og ungdom som sliter med mental helse. Norge blir mer polarisert, frivilligheten er synkende og ildsjelene blir utbrent. Dette er store utfordringer som vil kreve et langt mer samfunnsengasjert næringsliv.
BX24 skal gi et dypdykk i hvordan bedrifter kan styrke merkevaren sin gjennom samfunnsengasjement, samtidig som de kan nå sine kommersielle mål.
Faglig kl. 12.00-16.00 + Afterwork fra kl 16.00-19.00
Tittel på foredrag: Sponsing er å øke merkevarestyrke gjennom å gå sammen med noen som ofte er mer forskjellig enn lik deg.
Både Markedsføring og Sponsing har -ing endelser, men det er ofte alt de har felles. Opplevelser er ofte mer sanne enn sannheter du hører og leser om.
Vi tror at idretten utgjør de beste sponsorobjektene, men er det sant?
Tittel på foredrag: Sosial bærekraft for et bedre samfunn
Arbeidet vårt knyttet til mental helse skal aktivt bidra til sosial bærekraft, samtidig som vi fremmer et sunnere og bedre samfunn. Vi ønsker å forsterke vår innflytelse ved å utnytte kraften som ligger i sponsoratene våre. Hos Gjensidige dreier det seg ikke bare om forsikring, men om å bidra til et fysisk og mentalt sunnere Norge.
Tittel på foredrag: Hvordan bygger man sterke merkevarer og hvilken rolle spiller sponsing?
Tittel på foredrag: En hyllest til ildsjelene
Slik løftet vi våre «usynlige» hjelpere innen idretten
Tittel på foredrag: EHL Norges mest inkluderende liga
Tittel på foredrag: Fra kjennskap til preferanse
Hvordan bruke sponsing som et virkemiddel for å bygge merkevare preferanse, og hvordan flytte seg fra teori til praksis? Lærdommer fra Red Bull og effekten av solide og tydelige konsepter / aktiveringer.
Tittel på foredrag: Ingen barn på sidelinjen - kraften i samarbeid
Tittel på foredrag: Byen é laget Bergen e´Brann
Tittel på foredrag: VG-Lista Topp 40. Nord-Europas største gratisarrangement for unge!
I et Norge der "alt" koster penger og flere og flere unge faller utenfor er VG-ListaTopp 40 et unikt og inkluderende gratisarrangement for norsk ungdom der næringsliv og interesseorganisasjoner kan være med å skape et minne for livet for neste generasjon.
Tittel på foredrag: VG-Lista Topp 40. Nord-Europas største gratisarrangement for unge!
I et Norge der "alt" koster penger og flere og flere unge faller utenfor er VG-ListaTopp 40 et unikt og inkluderende gratisarrangement for norsk ungdom der næringsliv og interesseorganisasjoner kan være med å skape et minne for livet for neste generasjon.
Tittel på foredrag: Cutters - Connecting to Gen Z
Roger har i mer enn 20 år vært en profil i Olympiatoppen og jobbet med mange av våre beste OL-utøvere i en rekke forskjellige idretter. Selv om han ofte blir sett på som en toppidretts-mann, har han gjennom sitt virke som daglig leder i Viking vist sitt engasjement for breddeidretten ved å legge til rette for at barn, unge og voksne – uansett nivå, skal få en mulighet til å være aktiv. I tillegg er han mannen som fikk i gang et av Norges største arrangement - Bergen city Marathon.