BX25
tir. 07. oktober, kl 08:30 - 11:30

BX25 – Opplevelser som bygger merkevarer

Er norske merkevarebyggere for trygge, for generiske eller for redde for å skille seg ut? Det pøses penger ut på kampanjer, bannere og reklamefilmer – i håp om at folk bryr seg. Men sannheten er: folk bryr seg bare når de opplever merkevaren.

BX25 får du caser som viser hvordan merkevarer faktisk har bygget posisjon og preferanse gjennom opplevelser som engasjerer, styrker omdømme – og leverer på forretningsmål. Du får oppleve:

• Strategiene som ikke bare ble lagt – men levd ut.

• Aktiveringene som fikk folk til å føle, ikke bare se.

• Effektene som kan måles i både merkevarekapital og bunnlinje.

Dette er dagen der vi løfter blikket fra klikkrater og kampanjebudsjetter – og ser på opplevelser som strategi, ikke som pynt.

tir. 07. oktober

BX25

08:30 - 11:30
Bergen Kino, Neumanns gate, Bergen, Norge
Gratis for SRF-medlemmer. 850,- for ikke-medlemmer.

Glenn Wange

Director Brand & Marketing Widerøe

Tittel på foredrag: Kokende idioter, urkraft & magefølelser

Ketil Børstein Stensrud

Nordics Director of Brand Partnerships Development Superstruct Entertainment

Tittel på foredrag: All Aboard the Sub-cultural Rocketship

Tonje Marie Schreiner

Markedsdirektør Sparebanken Norge

Tittel på foredrag: Kraften i konsepter og opplevelser

Alexander Solberg

Chief OMG Advisor - NoSleepTillBrooklyn

Tittel på foredrag: Bringing fans closer to Brands

Tittel på foredrag: Fra reiseforsikring til mental helsepartner - hvordan et testprosjekt på en festival ble til Europas mestvinnende sponsoraktivering.

.

Stian Grøstad

Sponsorsjef Gjensidige

.

Aris Theophilakis

Chief Something Officer - NoSleepTillBrooklyn

.

Tittel på foredrag: Merkevare i fritt fall: Hvordan få tilliten tilbake?

.

Sara Vabø

Markedsdirektør Fjordkraft

.

Andreas Monsen Johansen

Markedssjef Fjordkraft

.

Våre Partnere