Samfunnsansvar har for alvor flyttet inn i merkevaren. Det du gjør er like viktig som det du sier. Men markedsføringen må være like ansvarlig. Du må fortelle omverdenen om samfunnsansvaret du tar, og her trengs det kreativitet. Ikke for å grønnvaske eller villede, men for å trenge igjennom med et viktig budskap i all kommunikasjonsstøyen. Selskaper som jobber strategisk med kreativ og samfunnsansvarlig massekommunikasjon kommer ikke bare til å overleve, de vil også gå forbi konkurrentene.

I fjor ble det fullt hus når SRF og Geelmuyden Kiese inviterte til den store bærekraftsdagen. Nå gjentar vi suksessen og har invitert noen av landets ledende selskaper for å fortelle hvordan de har flyttet bærekraft inn i merkevaren. På Den Store Bærekraftsdagen vil du møte ledere fra Bergans, Orkla, og Fjordkraft som forteller hvordan de har gått fra preik til handling, og hvordan de kommuniserer dette.

Program:

08.00-08.30 Registrering og enkel frokost

08.30-08.40 Velkommen

08.40-09.05 Rasmus Winther, GK Danmark

09.05-09.30 Yngvill Ofstad, Bergans Fritid

09.30-09.55 Gisle Hauge, Fjordkraft

09.55-10.25 Minglepause

10.25-10.55 Cecile Garfalk, Orkla

10.55-11.20 Ole Henrik Stubberud, GK

11.20-11.25 Avslutning

tor. 16. januar

Den store bærekraftsdagen – fra preik til handling (Arrangementet er fulltegnet)

08:00 - 11:30
Gratis for medlemmer. 1500,- eks. mva for ikke-medlemmer. Påmeldingsfrist tirsdag 14. januar.
Arrangementet er ferdig.

Yngvill Ofstad

Sustainability developer i Bergans Fritid AS

Tittel på foredrag: «Hvis vi ikke skal leve av bruk og kast – hva skal vi leve av da?»

Cecilie Garfalk

Head of Marketing i Orkla Home & Personal Care

Tittel på foredrag: «Et renere valg – når bærekraft flytter inn i merkevaren»

Gisle Hauge

Innkjøpssjef Fjordkraft

Tittel på foredrag: «En Klimanøytral verdikjede – fra ord til handling»

Rasmus Winther

Direktør for public affairs - Geelmuyden Kiese Danmark

Tittel på foredrag: «Verdensmål (NO bærekraftsmål) kan virke verdensfjerne. Hvordan gjøre bærekraftsmål til dine og mine mål»

Ole Henrik Stubberud

Kreativ leder i Geelmuyden Kiese

Tittel på foredraget: Bruk kreativitet til å vise samfunnsansvaret du tar!

Våre Partnere