Den store Bærekraftsdagen - fra preik til handling

Samfunnsansvar har for alvor flyttet inn i merkevaren. Det du gjør er like viktig som det du sier. Men markedsføringen må være like ansvarlig. Du må fortelle omverdenen om samfunnsansvaret du tar, og her trengs det kreativitet. Ikke for å grønnvaske eller villede, men for å trenge igjennom med et viktig budskap i all kommunikasjonsstøyen. Selskaper som jobber strategisk med kreativ og samfunnsansvarlig massekommunikasjon kommer ikke bare til å overleve, de vil også gå forbi konkurrentene.

I fjor ble det fullt hus når vi inviterte til Den Store Bærekraftsdagen. Nå gjentar vi suksessen og har invitert noen av landets ledende selskaper for å fortelle hvordan de har flyttet bærekraft inn i merkevaren. Nå inviterer vi igjen til denne viktige dagen!

Påmelding til arrangementet er åpent - hvor mange det blir plass til kommer an på restriksjonene fra myndighetene. Her gjelder første-mann-til-mølla. Blir restriksjonene veldig strenge, får arrangementet ny dato - arrangementet blir ikke gjennomført digitalt som erstatning for fysisk arrangement.

Foredragsholdere slippes snart.

Arrangementet arrangeres i samarbeid med Selle & Partners.

tor. 18. mars

Den store Bærekraftsdagen - fra preik til handling

08:00 - 11:30
Grieghallen, Edvard Griegs plass, Bergen, Norge
SRF-medlemmer: 990,- eks. mva Ikke-medlemmer: 1500,- eks. mva
Våre Partnere