Onsdag 14. november inviterer Schibsted og SRF til faglig påfyll med noe godt i glasset og enkel tapasservering på Media City Bergen.
Faglig fra 18.00-21.00 ink bevertningspause
Hvordan skape suksess med Influencer Marketing
Fra innhold til mening: Innholdsmarkedsføring som betyr noe
FINNspirasjon
Etter endt faglig del inviterer vi dere til å bli igjen og drive nettverksbygging i god SRF ånd. Baren vil være åpen for oss utover kvelden.
Anita har tidligere jobbet med influencer marketing i sosiale medier og podkast i 8 år, både regionalt og nasjonalt. Anita er nå KAM i Schibsted, og ikke minst nominert til Årets Unge Selgerforbilde 2018 i regi av SRF.
Sonia er en lidenskapelig mamma som lager mat på fritiden og bruker arbeidsdagen på markedsføring. Hun er partner i kommunikasjonsbyrået PYX, hvor hun tar oppdrag som konseptutvikler, medierådgiver og innholdsprodusent. Sonia har også erfaring som tv-programleder, kritisk journalist og debattant – og er derfor en god sparringspartner i spørsmål knyttet til mediehåndtering, innholdsproduksjon og selgende kommunikasjon. Nå er hun en del av Schibsteds influencernettverk!
Dagfinn er prosjektleder og innholdsprodusent i Brand Studio. Han var med på oppstarten av innholdsmarkedsføringssatsingen i BT og Schibsted, og har vært tett på utviklingen av både innhold og løsninger. Dagfinn har mastergrad i språklig kommunikasjon fra NTNU, og har tidligere jobbet som tekstforfatter i reklamebyrå og tekstbyrå. Han har også skrevet for scenen, og var leder for skrivingen av Norges største studentrevy under studietiden. Det strides om det var Norges morsomste. Av språklige fenomen er palindromer blant favorittene.
Ruben Søgaard er kommersiell direktør for FINN.no. Før han gikk til FINN.no, var Ruben Søgaard toppleder i mediebyrå-bransjen i en årrekke.