Torsdag 2. november inviterer Schibsted og SRF til faglig påfyll med noe godt i glasset og enkel servering på Media City Bergen.
Er merkevarebygging også viktig innenfor B2B markedet?
Schibsted har gjennomført en rykende fersk Lederundersøkelse blant B2B bedrifter i Norge og de gir oss høydepunkter fra funnene.
Hvordan står det til med norske selskapers evne til å bygge merkevare?
Schibsted presenterer funn fra årets Merkevarerapport som forhåpentligvis skal hjelpe med å gi noen svar på det spørsmålet.
Hva skal du tenke på når du bygger merkevare?
Eirik Hag, strategisk kundesjef i Schibsted snakker om hvordan din bedrift bør tenke når dere skal bygge merkevare.
Program:
17.00 Velkommen
17.10 Foredrag B2B og Merkevarerapporten:
Schibsted inviterer Ørjan fra Cutters, Elisa fra Bergen Parkering og Hilde fra Redink på scenen for å diskutere funnene fra merkevarerapporten.
18.00 Pause og enkel servering
18.25 Hvordan bør din bedrift tenke?
18.55 Oppsummering
19.00 Mingling frem til kl 20 - baren er åpen