Fag & Fest med Schibsted
ons. 13. november, kl 20:00 - 23:00

Onsdag 13. november inviterer Schibsted og SRF til faglig påfyll med noe godt i glasset og enkel servering på Media City Bergen.

Faglig fra 18.00-21.00 ink bevertningspause.


Faglig agenda:

  • Viktigheten av visualisering og kreative uttrykk
    Hvordan kan annonsører best utnytte de annonseflatene som er tilgjengelig, og hvordan kan print og digitale flater spille på samme lag i gjennomføringen av en kampanje.
  • Fysisk butikk og netthandel - kan de gå hånd i hånd?
    Med dagens utvikling i netthandel blir det stadig vanskeligere for de fysiske butikkene å overleve eller å opprettholde sin posisjon. Hvilke muligheter finnes det da for å kombinere fysisk butikk med netthandel og dermed gjøre varene dine tilgjengelig der kunden ønsker?
  • Podcast - din merkevare rett i øret
    Stemmestyring, podcast og streaming har gitt lyd en ny vår. Dette skaper nye kommersielle muligheter for markedsførere i alle bransjer. Men hvordan skal vi lage lydreklame nå? Og hvordan skal vi forstå de nye mediekanalene på lyd?

Etter endt faglig del inviterer vi dere til å bli igjen og drive nettverksbygging i god SRF ånd. Baren vil være åpen for oss utover kvelden.

ons. 13. november

Fag & Fest med Schibsted

20:00 - 23:00
Gratis for medlemmer. 850,- for ikke-medlemmer.
Arrangementet er ferdig.

Lina Tandberg-Martens

Forretningsutvikler for lyd og podcast i VG

Jobber som forretningsutvikler for lyd og podcast i VGs kommersielle avdeling. Hun er kommersielt ansvarlig for alle podcaster i Schibsted - fra VGs Harm & Hegseth til Aftenpostens Forklart.

Rune Breiby

Kreativ leder, Schibsted Marketing Services

Rune er leder for Kreateam, en avdeling med åtte konseptutviklere/designere og en utvikler på tvers av regionene. Han har over 25 års erfaring fra flere mediebedrifter og har jobbet både redaksjonelt og kommersielt. Rune sykler til jobben året rundt og elsker å stå på ski.

Mari Klykken Larsen

Regional Head of Product Schibsted

Mari er leder for et team i Schibsted Marketing Services som består av kloke produkthoder og dyktige konseptutviklere. I Schibsted har hun tidligere erfaring som digital produktsjef i Bergens Tidende og som leder for Innsikt & Effekt. Hun har også bred internasjonal erfaring fra mange år i et norskgründet softwareselskap, og i likhet med i dag jobbet hun også da med det store medielandskapet.

Våre Partnere