Er du en av dem som har «kartlegg kundereisen din» på to-do-listen, men er usikker på hva det er, eller kanskje du er redd for at det blir for dyrt og omfattende?
Anita Steinstad fra Netlife Bergen har jobbet med både små og store kundereiser, på mikro og makro nivå. I dette webinaret viser hun praktiske eksempler om hva, hvorfor og hvordan du skal kartlegge dine kunders opplevelse med merkevaren din.
Ta med deg kolleger og venner som du tror vil ha nytten av å lære mer om denne praktiske arbeidsmetoden.
Webinaret egner seg til dem som er nybegynnere og delvis erfaren med metoden. Dere skal få stille spørsmål underveis, som blir svart på slutten av gjennomgangen.
Webinaret gjennomføres via Zoom og du vil få tilsendt instruks med tilgang til det digitale rommet dagen i forveien.
I samarbeid med:
Med støtte fra:
Anita har 20 års erfaring innen merkevarebygging, tjenestedesign, strategisk ledelse for innovasjon og konseptutvikling, i og utenfor Norge. Hun fasiliterer fysiske og digitale workshops og har vært jurymedlem i flere nasjonale og internasjonale konkurranser.