Bruk 4,5 timer og 495,- kroner på å bli bedre kjent med dine kunder og potensielle nye kunder. På grunn av støtte fra Bergen Kommune kan vi tilby dette kurset til en svært fordelaktig pris.
Gjennom tre nettsamlinger på 1,5 timer drar Anita Steinstad fra Netlife gjennom praktiske oppgaver kombinert med nyttige erfaringer fra ulike bedrifter. Det er lagt opp til et lærerikt, lavterskel og kreativt kurs om det grunnleggende du trenger å vite for å bli bedre kjent med dine kunder og forstå hvordan du kan skape bedre løsninger for dem.
Her kan du stille direkte spørsmål til fasilitator og få svar på det du lurer på når vi jobber oss gjennom øvelsene. Vi legger opp til at deltakerne kan stille spørsmål via chat og få svar underveis.
Vi oppfordrer flere fra samme bedrift til å delta på kurset, for det å kartlegge kundereisen involverer tett samarbeid på tvers av avdelinger i bedriften.
Daoter: 16., 17. og 18. juni 2020
Klokkeslett: 10.00–11.30
Målgruppe: Nybegynnere og personer med litt erfaring med kundereiser.
Samling 1: Definere kundetyper (1,5t)
Samling 2: Kartlegge dagens kundereise (1,5t)
Samling 3: Kartlegge fremtidens kundereise (1,5t)
Pris Kr 495,- per pers for medlemmer - kr 795,- per pers for ikke medlemmer
Kurset arrangeres i samarbeid med:
Kurset arrangeres med støtte fra: