Hva er MEDIEVALG 2023?
Utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i sin kanal, slik at du som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for din bedrift.
Spørsmålet som skal besvares fra scenen er det alle markedsførere lurer på; «Hvorfor skal vi bruke markedskronene våre hos deg i 2023?»
Max 5 deltakere fra hver bedrift.
Vegard har jobbet i CAPA som salgsdirektør siden desember 2018. Han har bakgrunn fra avis, tidligere jobbet i Mediasite, Edda Media og Amedia Salg og marked som selger, salgssjef og salgsdirektør
Vegard er utdannet sivilmarkedsfører på NMH og har en MBA fra Handelshøyskolen i Bergen. Han har tidligere sittet jury for blant annet ANFO effekt, gulltusjen og CAPAs egen "big screen awards"
Tina og teamene hennes jobber med de fremste merkevarene på LinkedIn i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia. Hun er også ambassadør for LinkedIns B2B-Institute som samarbeider med ledende eksperter innen akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging på markedsføring, produkt, salg, bedriftskommunikasjon og talentutvikling. I tillegg til å holde foredrag jobber Rødahl tett med bedrifter og byråer for å bistå i utviklingen av strategier, innhold, kampanjeutførelse samt optimalisering av planer og tiltak.
Tom-Erik har en bachelor i kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling og en M.Sc i markedsføringsledelse ved Høyskolen Kristiania. Tidligere har han jobbet som Broadcast rådgiver i Carat og jobber i dag som Digital audio rådgiver i P4.
Frida vært hos Amedia i litt over et år. Utdannet fra Handelshøyskolen BI, samt Århus Universitet - Bachelor økonomi og administrasjon, samt master i Innovasjonsledelse og Forretningsutvikling. Frida liker når hun, gjennom god innsikt kan løse kundens utfordringer i kampen om folks tid. På fritiden forbereder hun seg til Marathon i Valencia. Hun har også tatt på seg rollen som kontorets sosialminister, en som sørger for at stemningen er god og at alles interesser er ivaretatt.
Haakon Gedde-Dahl er Senior Account Manager i Snapchat Norge og er spesialist på alt det tekniske rundt annonsering på Snapchat, det vil si optimalisering, piksler, performance, attribusjon og riktig rapportering.
Bjarte er Kreativ Produsent i Splay, og har en svært variert bakgrunn. Han er tidligere profil i Splay, og har gjennom oppveksten hatt flere prosjekter fra TV til teater. I Splay har han funnet utløp for sin kreative side og kolleger som virkelig brenner for nyskapende innhold og å finne de nyeste trendene.
Sørlending, familiemann, sportsidiot og Strategisk Kundesjef hos Schibsted Bergen. Selv om SRF fortsatt hevder at Kristian er ung har han allerede klart å oppholde seg 13 år i Bergen, en by han raskt forelsket seg i. Kristian brenner for salg, markedsføring og den bergenske humoren, og det er nok nettopp derfor han trives så godt i Schibsted og på SRF sine arrangementer.
Line og Petter har lang erfaring med å jobbe kommersielt med både influencere og podkastere i Social Club. Sammen med annonsører og våre influensere skaper Social Club de gode historiene og skreddersydde konsepter på de plattformene hvor målgruppen er. Profilene våre er tilstede i en rekke kanaler - Instagram, Facebook, Snapchat, blogg og stadig flere er på TikTok. Vi jobber hele tiden for å optimalisere spredningen av profilenes innhold - både på deres kanaler, men også i Aller Medias kanaler for lengre levetid og økt rekkevidde.
.
.