Medievalg 2023
ons. 14. september, kl 09:00 - 11:30

Hva er MEDIEVALG 2023?

Utvalgte kanalrepresentanter får 10 minutter hver til å pitche mulighetene som ligger i sin kanal, slik at du som sitter i salen kan sette opp den ultimate markedsføringsmiksen for din bedrift.

Spørsmålet som skal besvares fra scenen er det alle markedsførere lurer på; «Hvorfor skal vi bruke markedskronene våre hos deg i 2023?»

Max 5 deltakere fra hver bedrift.

ons. 14. september

Medievalg 2023

09:00 - 11:30
Bergen Kino, Neumanns gate, Bergen, Norge
Gratis for SRF-medlemmer og 850,- eks. mva for ikke-medlemmer.
Arrangementet er ferdig.

Vegard Kvalvaag

Salgsdirektør CAPA

Vegard har jobbet i CAPA som salgsdirektør siden desember 2018. Han har bakgrunn fra avis, tidligere jobbet i Mediasite, Edda Media og Amedia Salg og marked som selger, salgssjef og salgsdirektør

Vegard er utdannet sivilmarkedsfører på NMH og har en MBA fra Handelshøyskolen i Bergen. Han har tidligere sittet jury for blant annet ANFO effekt, gulltusjen og CAPAs egen "big screen awards"

Tina Rødahl

Vice President LinkedIn Partnership EMEA at LinkedIn | AdColony Scandinavia

Tina og teamene hennes jobber med de fremste merkevarene på LinkedIn i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia. Hun er også ambassadør for LinkedIns B2B-Institute som samarbeider med ledende eksperter innen akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging på markedsføring, produkt, salg, bedriftskommunikasjon og talentutvikling. I tillegg til å holde foredrag jobber Rødahl tett med bedrifter og byråer for å bistå i utviklingen av strategier, innhold, kampanjeutførelse samt optimalisering av planer og tiltak.

Tom-Eirik Bergholt

Digital audio rådgiver, P4-gruppen

Tom-Erik har en bachelor i kreativitet, innovasjon og forretningsutvikling og en M.Sc i markedsføringsledelse ved Høyskolen Kristiania. Tidligere har han jobbet som Broadcast rådgiver i Carat og jobber i dag som Digital audio rådgiver i P4.

Frida Fjeldsbø Lundberg

Key Account Manager i Amedia Salg Vest

Frida vært hos Amedia i litt over et år. Utdannet fra Handelshøyskolen BI, samt Århus Universitet - Bachelor økonomi og administrasjon, samt master i Innovasjonsledelse og Forretningsutvikling. Frida liker når hun, gjennom god innsikt kan løse kundens utfordringer i kampen om folks tid. På fritiden forbereder hun seg til Marathon i Valencia. Hun har også tatt på seg rollen som kontorets sosialminister, en som sørger for at stemningen er god og at alles interesser er ivaretatt.

Ragnhild Margrete Traaseth

Key account manager hos TV 2 Marked

Haakon Gedde-Dahl

Senior Account Manager i Snapchat Norge

Haakon Gedde-Dahl er Senior Account Manager i Snapchat Norge og er spesialist på alt det tekniske rundt annonsering på Snapchat, det vil si optimalisering, piksler, performance, attribusjon og riktig rapportering.

Bjarte Ylvisåker

Kreativ Produsent i Splay

Bjarte er Kreativ Produsent i Splay, og har en svært variert bakgrunn. Han er tidligere profil i Splay, og har gjennom oppveksten hatt flere prosjekter fra TV til teater. I Splay har han funnet utløp for sin kreative side og kolleger som virkelig brenner for nyskapende innhold og å finne de nyeste trendene.

Kristian Kofod

Strategisk Kundesjef i Schibsted Bergen

Sørlending, familiemann, sportsidiot og Strategisk Kundesjef hos Schibsted Bergen. Selv om SRF fortsatt hevder at Kristian er ung har han allerede klart å oppholde seg 13 år i Bergen, en by han raskt forelsket seg i. Kristian brenner for salg, markedsføring og den bergenske humoren, og det er nok nettopp derfor han trives så godt i Schibsted og på SRF sine arrangementer.

Aller Social Club

Line og Petter har lang erfaring med å jobbe kommersielt med både influencere og podkastere i Social Club. Sammen med annonsører og våre influensere skaper Social Club de gode historiene og skreddersydde konsepter på de plattformene hvor målgruppen er. Profilene våre er tilstede i en rekke kanaler - Instagram, Facebook, Snapchat, blogg og stadig flere er på TikTok. Vi jobber hele tiden for å optimalisere spredningen av profilenes innhold - både på deres kanaler, men også i Aller Medias kanaler for lengre levetid og økt rekkevidde.

Line Skaar

Kommersiell rådgiver

.

Petter Leknes

Podcastansvarlig, Aller Social Club

.

Våre Partnere