MRKT REMIX
tor. 07. februar, kl 08:30 - 15:30

Nå er tiden inne for markedsførere å forstå teknologi, men også for teknologer å forstå markedsføring. De organisasjonene som får dette til, vil være «game changere» de neste årene.

Målet med konferansen er å lære mer om utfordringene i fremtidens markedsføring. Du vil forlate konferansen med ny og bedre innsikt og relevante case studier fra nasjonale og internasjonale markedsførere og ledere.

Konferansen er for markedsførere, teknologer, ledere og poteter, altså de fleste.

Vil du ha utstillerplass på MRKT REMIX - les mer her.

tor. 07. februar

MRKT REMIX

08:30 - 15:30
Scandic Flesland Airport
Priser: Medlemmer i SRF: kr 3750,- Ikke-medlemmer: 4250,- . Alle priser eks. mva
Arrangementet er ferdig.

Bill O´Connor, US

Director of Innovation, SF Vault | Founder, Autodesk Innovation Genome Project

Tema: The Future of Work and Real Innovation

Bill is the Founder/Director of the Autodesk Innovation Genome Project, a 10-year research project and an evolving innovation methodology. Over the past seven years Bill has delivered 500 innovation-related presentations and workshops to 200 companies/organizations from 40 countries around the world, including Facebook, Tesla, AirBNB, Google, Twitter, Starbucks, Nike, IKEA, Bechtel, Boeing, the US Naval Academy, the US DoD, and the World Bank.

Bill O’Connor also holds a dual job at the SF Vault, an innovation and startup accelerator in San Francisco/Silicon Valley. He is the Dean of the Vault Innovation Academy (VIA), focused on designing and directing innovation research, developing innovation analysis/insights, and developing innovation techniques. He is also the Director of Vault Innovation Services (VIS), focused on working with large global companies; Silicon Valley tech giants, unicorns, and startups; and governments around the world, helping them to go beyond mere "innovation poetry" and to actually do real innovation.

Emma Svalin, SE

CEO APSIS International

Tema: Vad krävs av framtidens CMO?

Hur kommer eko systemet att se ut på företagen i framtiden? Vilka kompetenser behövs? Hur måste man samarbeta för att bli framgångsrik? Hur gör vi själva på APISIS?

Emma has a Master degree in business from Stockholm University. Between 1999-2004 Emma worked in the media agency business as a digital media adviser and as a senior account manager. Until 2017 Emma worked in the telco business in various positions (BI, CRM, CX, R&D, product and OPS) and the last 5 years as part of the executive team.

Currently Emma is the CEO of APSIS – a data company providing solutions for data-driven marketing.

Paal Fure, NO

CEO Dentsu Aegis Network Norge

Tema: Fremtidens markedsføring.

Paal vil i dette foredraget dele sine tanker om trendene i fremtidens markedsføring.

Paal Fure er en av Norges mest ettertraktede foredragsholdere innen sitt fagfelt og omtales som en guru. Han har i mange år vært ansett som en av Norges fremste trendanalytikere og er en etterspurt tungvekter innen marketingstrategi og fremtidsorientering.

Nick Morris, UK

Founder & CEO Canvas8

Tema: The Future of Marketing; a human perspective

Nick Morris, found of global behavioural practice Canvas8, will present a story of human behaviour to address why people are turning off advertising and what brand marketeers can do to connect with individuals and communities on an emotional level. Nick will explore why people have disengaged with brands and traditional marketing and more importantly what the industry can do about it.

Nick Morris comes from a background spanning investment banking at Deutsche Bank and product development at EMAP. In 2008 Nick founded behavioural insight practice Canvas8 to challenge the formica world of market research and help businesses, brands and organisations understand people so they can do what they do best. Canvas8 has helped the Bill and Melinda Gates Foundation understand the science of influence, Weber Shandwick become Global PR agency of the year, Nike plan for the World Cup and the Euros, Google pivot and the British Government prepare for life post Brexit.

Susanne Kaluza, NO

CEO SHE

Tema: Å være en fremtidsrettet leder trenger ikke være komplisert

Susanne Kaluza (37) er CEO i SHE, et selskap som jobber for bedre kjønnsbalanse i næringslivet. Kaluza har tidligere blant annet jobbet som redaktør i Egmont Publishing, rådgiver i Trigger Kaluza, journalist i Dagbladet Magasinet og gitt ut tre bøker på Aschehoug og Forlaget Press. For arbeidet sitt er Kaluza blant annet kåret til en av landets 10 største ledertalenter av E24, Årets Meningsbærende Redaktør av Redaktørforeningen, Årets Kvinnelige Medieledertalent av Medienettverket og en av landets 100 mektigste kvinner av Kapital.

Christian Widlic, US

Designer & Art Director i Nike, Global Brand Design

Tema: Et positivt syn på design og fremtiden - et innblikk i hvordan det er å jobbe med Fortune 500 selskaper

Christian er designer og art director i Nike, Global Brand Design, hvor han jobber med alt fra kampanjer og omgivelser til ideer og produkter. Tidligere var han Design Director i COLLINS hvor han jobbet med rebrands av Spotify og Instagram samt utviklet globale kampanjer for Airbnb, Nike og Facebook.

Arbeidene hans har vunnet en rekke priser, blant annet ADC Young Guns 15, TDC, Graphis, Cooper Hewitt National Design Award, HOW Design Awards og YCN Awards. Han har representert Norge i Cannes Young Lions og har hatt kunst utstilt på SFMOMA i San Francisco.

David Lockie, UK

Founder and Director of Pragmatic

Tema: How Blockchain is going to disrupt digital marketing.

David will take a look at how blockchain is starting to disrupt the digital marketing sector and show specific examples and trends. How will cryptocurrency change advertising? What can we learn about acquisition from ICOs? How does changing the fundamental economies of digital change the way people and organisations behave online?

David Lockie’s interests lie in WordPress, blockchain, and other associated open source and decentralized tech. David loves working with the team at Pragmatic in delivering websites that add real value to businesses, and in turn enjoys sharing his expertise on this topic at international conferences such as WooConf and WordCamp.

Lucy Henderson, NE

Marketing Director, HEINEKEN EE&GDF

Tema: Heineken® - Staying Relevant in a Changing Landscape

Lucy Henderson jobber som markedsdirektør for Europe Export & Global Duty Free. Hun leder et team med 20 markedsførere som jobber for å levere resultater på tvers av 40 markeder. På MRKT REMIX vil Lucy vise oss de beste casene fra Heineken-konsernet.

Joachim Rognaldsen Tvedt, NO

Daglig leder, Nurofy

Tema: En av verdens første virtuelle markedførere

Hva er en virtuell markedsfører og hva er poenget med den? Og hvordan kan din bedrift bruke det? Joachim vil vise frem hvordan Neurofy har jobbet med den virtuelle maredsføreren og hva som er fordelen med et slik verktøy.

Joachim gikk rett fra videregående i 2015 og startet Nurofy. Ideén var å drive med markedsføring av produkter og ikke bedrifter, siden den gang har Neurofy utviklet seg til å bli en teknologibedrift innen kunstig intelligens og markedsføring.

Christian Brosstad, NO

Kommunikasjonsdirektør, ATEA

Tema: De siste trendene innenfor digital kommunikasjon

- Det skjer mye spennende om dagen som påvirker alle virksomheter og fagområder. Hva er "hottest - og hvordan påvirker det oss som jobber med kommunikasjon og markedsføring?

Christian Brosstad er kommunikasjonsdirektør i Atea. Han har tidligere vært direktør for kommunikasjon og digitale tjenester i Forbrukerrådet og kommunikasjonsdirektør i SpareBank 1 Gruppen. De siste årene har han blitt tildelt utmerkelser som «Årets digitale leder» på Kommunikatøren 2016, beste foredragsholder på INMAs «8 Minutes of Digital Marketing» i 2017, og «Årets ildsjel» på Social Media Days i 2014.

Isabella Löwengrip

Eier og leder av Löwengrip

Som en pioner bygget hun opp det som er i dag Nord-Europas største plattform med 1,5 millioner tilhengere over hele verden. Isabellas blogg kan nå leses på svensk, tysk, engelsk og arabisk.

Isabella er ikke bare en modell i den digitale tidsalderen. Hun er en vellykket entreprenør og driver blant annet sveriges raskest voksende skjønnhetsselskap. Hennes reise begynte i 2005 under pseudonymet Blondinbella - 13 år senere utpeker Weekly-virksomheten Isabella som den mektigste kvinne i næringslivet. Isabella er en sann pioner i Influencer Marketing og har også tatt det neste skrittet i fremtiden ved å lansere sin digitale klone Gabrielle Löwengrip på Instagram.

Kelly Moulton

Partner Oceanview.vc and Head of Marketing Vimond.com (And a father of 3 Children under 8)

Tema: How To Build Inbound Leads from Scratch

Kelly Moulton is a partner in an early stage VC firm, Oceanview.vc, where he specializes in helping entrepreneurs with sales and marketing. He is on retainer with Vimond.com as Acting Head of Marketing where he implemented Vimond´s inbound program in 2018. He will share the good and the bad and be quite hands on and granular with his discussion. He also cofounded and launched last year Sknow.ski, a smart ski product that in one short year has generated demand from not just skiiers worldwide but energy companies as well who want to have the snow and ice data Sknow.ski is generating. A b to b to c play if you will. There are learnings here as well to be shared - from crowdfunding investors and customers to trying to speak to both consumers and industry at once.

Magnus Brøyn, NO

Leder og gründer av Coxit PR

Konferansier under MRKT REMIX 2019.

Magnus Brøyn har 20 års erfaring fra media, PR og kommunikasjon - med fokus på teknologi, digital kommunikasjon og sosiale medier - og er leder og gründer av Coxit PR. Han er ofte sett i Norges største medier med sin kunnskap om teknologitrender, samt hans syn på innovasjon og digitalisering.

Overnatte på Scandic Flesland Airport i forbindelse med konferansen?

Pris fra 990,-

Klikk her for å bestille: scandichotels.no/fleslandairport

Skriv inn promokode: promo990

Våre Partnere