Gjør deg klar for fremtidens markedsføring!

Denne konferansen er et must for alle som er lidenskapelig opptatt av å være i forkant av den stadig skiftende forretningsverdenen. Hvis du ønsker å holde deg oppdatert på de nyeste trendene og best practices innen markedsføring, markedsteknologi, ledelse og bærekraft, så kan du ikke gå glipp av dette arrangementet!

Vår konferanse samler bransjeledere, eksperter og innovatører for å dele sine innsikter, erfaringer og suksesshistorier. På vår konferanse vil du få innsikt i de nyeste verktøyene og teknologiene som brukes i dagens marked, og hvordan de kan hjelpe deg med å optimalisere dine markedsføringsstrategier. Du vil også få lære av beste praksis innen ledelse og bærekraft, og hvordan disse faktorene spiller en avgjørende rolle i dagens forretningslandskap.

Deltakelse på denne konferansen er en unik mulighet til å være i forkant av bransjen, få verdifull innsikt og inspirasjon, og bygge verdifulle relasjoner med andre fagpersoner. Ikke gå glipp av sjansen til å delta på årets mest innovative og spennende konferanse om markedsføring, markedsteknologi, ledelse og bærekraft. Meld deg på nå og sikre deg din plass!


tor. 06. juni

MRKT REMIX 2024

08:30 - 15:30
Scandic Flesland Airport, Lønningsvegen, Blomsterdalen, Norge
Priser: SRF-medlemmer: kr 3950,- eks. mva// Ikke-medlemmer: 4750,- eks. mva
Arrangementet er ferdig.

Sparebanken Vest, Horde og Møllerens er finalistene til Årets markedsfører 2023!

På MRKT REMIX vil alle tre få holde et 15-minutters innlegg der de presenterer sin beste case fra 2023. Sammen med juryen vil du få være med å bestemme hvem som stikker av med tittelen "Årets markedsfører 2023".
Bli med for å stemme frem din favoritt!


Jerker Fagerström

Founding partner of Saatchi & Saatchi i Sverige

Tittel på foredrag: Avdekking av den siste urettferdige fordelen som fremdeles er lovlig i næringslivet - kreativitet

Hvordan klare å bruke den sterkeste kraften i næringslivet, nemlig kreativitet til din fordel?

Jerker Fagerström er grunnlegger og partner i Saatchi & Saatchi i Sverige. Blant annet har han ledet McCANN Sydney i 3 år, vært kreativ leder (CCO) hos Publicis Group Nordics, og driver nå et konsulentfirma i Sydney som hjelper bedrifter med markedsstrategier.

Anne Marie Brady

Head of Brand Norway, Innovasjon Norge

Tittel på foredrag: Let’s talk about Norway!

Vet du hvordan nasjonalt merkevareprogram påvirker deg? Norge må øke fastlandseksporten og omstille til en grønn og bærekraftig fremtid. Satsningen skal skape nye arbeidsplasser som gir bærekraftig vekst og økt eksport. Regjeringens nye tiltak som inngår i "Hele Norge eksporterer" kan påvirke deg mer enn du tror, og dette skal Anne Marie Brady snakke om.

Anne Marie Brady har 25 års strategisk og operativ erfaring fra norsk og internasjonalt næringsliv, med høy kompetanse innenfor merkevarebygging og ledelse. Tidligere har hun blant annet ledet moderniseringen av merkevaren Posten og lanseringen av Bring som Posten-konsernets internasjonale B2B-merkevare. Før hun kom til Innovasjon Norge ledet hun Scandinavian Design Group (SDG). Der fungerte hun også som strategisk rådgiver både for Merkevaren Norge-prosjektet og den strategiske utviklingen av forløperen til Business Norway, The Explorer.

Aslak Sletten

Forsvaret kommunikasjon (FKOM)

Tittel på foredrag: For alt vi har. Og alt vi er.

Hvorfor jobber Forsvaret med langsiktig med omdømme, marked- og kommunikasjonsstrategier? Tillit og omdømme er ferskvare. I dette foredraget får du innsikt og ferske tall om hvordan utrekning fra Afghanistan, Russlands invasjon av Ukraina, og varslingssakene i Forsvaret påvirker.

Aslak har 20 års erfaring fra næringsliv, NGO-humanitær sektor og forsvarssektoren. Aslak er sjef for Forsvaret Kommunikasjon, med ansvar for strategisk utvikling av marked og kommunikasjonsarbeidet i Forsvaret, og er rådgiver for Forsvarets toppledelse. I ni år har han vært styremedlem i ANFO, som representere Norges største merkevarer.

Øystein Dørum

Sjeføkonom i NHO

Tittel på foredrag: Rikets tilstand

Sjeføkonom Øystein Dørum tar pulsen på norsk og internasjonal økonomi, og svarer på hvor vi er på vei. Kostnadssjokket er tilbakelagt, privekst og renter har etter alle solemerker toppet ut, men horisonten er ikke fri for mørke skyer. Blant annet har proteksjonismen bredt om seg de siste årene."

Hanne Eilen Lohne

Director Business Strategy i Schibsted Marketing Services

Tittel på foredrag: The secret sauce

Hva skal til for å skape effektiv kommunikasjon? Finnes det en beste praksis eller en tretrinnsrakett du kan følge for din neste reklamekampanje? I Schibsted testes flere hundre kampanjer årlig og nå er mye av innsikten strukturert ved hjelp av blant annet AI. Kanskje har de funnet the secret sauce til reklameeffekt?

Hanne har jobbet tett på flere av vår tids sterkeste merkevarer, lokalt og globalt. Med erfaring fra både byrå -og mediesiden har Hanne vært med på å planlegge, kjøpe og ikke minst evaluere et bredt spekter av kampanjer. Hun brenner for faget og for en bransje som deler læring på tvers med mål om at vi alle blir litt klokere.



Ronny Ellefsen

Senior UX-designer og Leder for AI-initiativet til Netlife

Tittel på foredrag: Etisk AI-strategi

Hvorfor det er viktig å ha et våkent forhold til bruken av AI? Hva man må ta hensyn til for å være ansvarlig og unngå å snuble i teknologiske utfordringer? Om du lager eller bare bruker AI-løsninger blir det viktigere og viktigere å ha oversikt og forstå hvordan verktøyene kan påvirke deg og hvordan du kan påvirke AI. Det å bygge inn et forhold til AI i sin digitale strategi er ikke noe man kan dytte foran seg; du har egentlig ikke noe valg.

Ronny er senior UX-designer og leder for AI-initiativet til Netlife med Master i "Responsible AI-leadership". Han har lang internasjonal erfaring fra bl.a. England og Sveits og en bred kompetanse innen design og brukeropplevelse. Han har jobbet som rådgiver i digitale prosjekter for store og små kunder og har designet brukeropplevelser på plattformer som nettsider, mobil-apper og touch screen-løsninger. Han jobber med innsikts- og analysearbeid og har de siste årene fordypet seg i hvordan AI kan og vil påvirke brukeropplevelsen.

Lene Horn Hammersvik

Brand Manager, Hansa Borg & Solera Norge

Tittel på foredrag: Norges sterkeste ølmerke, men kan ikke snakke om det

Lene Horn Hammersvik har jobbet som merkevaresjef i seks år i Hansa Borg, med alt i fra brus, cider til øl. Med erfaring i markedsføring og salg fra Orkla. Bachelor i Eksport Markedsføring fra NTNU Ålesund, og Master i Økonomi fra NHH. Er i dag ansvarlig for å forvalte Norges sterkeste ølmerke.

Tone Helene Angsund

Strategisk rådgiver og kundeansvarlig Trigger Oslo

Tittel på foredrag: Kunsten å påvirke

Dette foredraget byr på masse energi, inspirasjon, og noen helt nye jobber.
Tone er et fyrverkeri på scenen. Hun er kjent for en helt unik lidenskap for kundene sine. Tone elsker å lage løsninger som betyr noe for folk, og som gir gode dokumenterbare resultater. Hun har over 20 års erfaring fra medier, reklame og teknologi, men startet sin karriere som svømmelærer og nissemor.

Christian Brosstad

Director of Marketing, Communications and branding, Atea

Konferansier på MRKT REMIX 2024!

Våre Partnere