Gjør deg klar for fremtidens markedsføring!

Denne konferansen er et must for alle som er lidenskapelig opptatt av å være i forkant av den stadig skiftende forretningsverdenen. Hvis du ønsker å holde deg oppdatert på de nyeste trendene og best practices innen markedsføring, markedsteknologi, ledelse og bærekraft, så kan du ikke gå glipp av dette arrangementet!

Vår konferanse samler bransjeledere, eksperter og innovatører for å dele sine innsikter, erfaringer og suksesshistorier. På vår konferanse vil du få innsikt i de nyeste verktøyene og teknologiene som brukes i dagens marked, og hvordan de kan hjelpe deg med å optimalisere dine markedsføringsstrategier. Du vil også få lære av beste praksis innen ledelse og bærekraft, og hvordan disse faktorene spiller en avgjørende rolle i dagens forretningslandskap.

Deltakelse på denne konferansen er en unik mulighet til å være i forkant av bransjen, få verdifull innsikt og inspirasjon, og bygge verdifulle relasjoner med andre fagpersoner. Ikke gå glipp av sjansen til å delta på årets mest innovative og spennende konferanse om markedsføring, markedsteknologi, ledelse og bærekraft. Meld deg på nå og sikre deg din plass!


tor. 06. juni

MRKT REMIX 2024

08:30 - 15:30
Scandic Flesland Airport, Lønningsvegen, Blomsterdalen, Norge
Priser: SRF-medlemmer: Early Bird til kr 3550,- eks. mva// Ikke-medlemmer early bird: 4450,- eks. mva

Jerker Fagerström

Founding partner of Saatchi & Saatchi i Sverige

Tittel på foredrag: Unveiling the last unfair advantage that is still legal in business - creativity

A talk that points to the most powerful force in business and how to use it to your advantage. Jerker Fagerström is the founding partner of Saatchi & Saatchi in Sweden. Among other things, he has led McCANN Sydney for 3 years, been a CCO at Publicis Group Nordics, and now runs a consultancy in Sydney helping businesses within marketing strategies.

Anne Marie Brady

Head of Brand Norway, Innovasjon Norge

Tittel på foredrag: Let’s talk about Norway!

Norge må øke fastlandseksporten og omstille til en grønn og bærekraftig fremtid. Vi trenger løsninger som skaper nye arbeidsplasser, som gir bærekraftig vekst og økt eksport.  Derfor lanserte regjeringen i 2022 eksportreformen «Hele Norge eksporterer» - en satsing som inneholder flere tiltak, deriblant et nasjonalt merkevareprogram.

Anne Marie Brady har 25 års strategisk og operativ erfaring fra norsk og internasjonalt næringsliv, med høy kompetanse innenfor merkevarebygging og ledelse. Tidligere har hun blant annet ledet moderniseringen av merkevaren Posten og lanseringen av Bring som Posten-konsernets internasjonale B2B-merkevare. Før hun kom til Innovasjon Norge ledet hun Scandinavian Design Group (SDG). Der fungerte hun også som strategisk rådgiver både for Merkevaren Norge-prosjektet og den strategiske utviklingen av forløperen til Business Norway, The Explorer.

Ole Henrik Stubberud

Partner & Kreativ Leder i Geelmuyden Kiese

Ole Henrik Stubberud er Kreativ Leder og partner i Geelmuyden Kiese. I over 20 år har han jobbet med strategiutvikling, konsept- og idéutvikling. Alltid med kreativitet som verktøy for å skape best mulig effekt. Hans arbeider er premiert i nasjonale og internasjonale kreative konkurranser. Under Stubberuds tid som kreativ leder har GK blant annet blitt mestvinnende byrå i det som blir kalt verdensmesterskapet i content, Content Marketing Awards, i seks år på rad.

Hanne Eilen Lohne

Director Business Strategy i Schibsted Marketing Services

Tittel på foredrag: The secret sauce

Hanne har jobbet tett på flere av vår tids sterkeste merkevarer, lokalt og globalt. Med erfaring fra både byrå -og mediesiden har Hanne vært med på å planlegge, kjøpe og ikke minst evaluere et bredt spekter av kampanjer. Hun brenner for faget og for en bransje som deler læring på tvers med mål om at vi alle blir litt klokere.
Lurer du på hva som egentlig skal til for å skape effektiv kommunikasjon? Finnes det en beste praksis eller en tretrinnsrakett du kan følge for din neste reklamekampanje? I Schibsted testes flere hundre kampanjer årlig og nå er mye av innsikten strukturert ved hjelp av blant annet AI. Kanskje har de funnet the secret sauce til reklameeffekt? Få med deg foredraget hvor Hanne deler det de har lært til nå.



Øystein Dørum

Sjeføkonom i NHO

Tittel på foredrag: Rikets tilstand

Sjeføkonom Øystein Dørum tar pulsen på norsk og internasjonal økonomi, og svarer på hvor vi er på vei. Kostnadssjokket er tilbakelagt, privekst og renter har etter alle solemerker toppet ut, men horisonten er ikke fri for mørke skyer. Blant annet har proteksjonismen bredt om seg de siste årene."

Ronny Ellefsen

Senior UX-designer og Leder for AI-initiativet til Netlife

Tittel på foredrag: Etisk AI-strategi

I foredraget vil vi fokusere på hvorfor det er viktig å ha et våkent forhold til bruken av AI og hva man må ta hensyn til for å være ansvarlig og unngå å snuble i teknologiske utfordringer. Om du lager eller bare bruker AI-løsninger blir det viktigere og viktigere å ha oversikt og forstå hvordan verktøyene kan påvirke deg og hvordan du kan påvirke AI. Det å bygge inn et forhold til AI i sin digitale strategi er ikke noe man kan dytte foran seg; du har egentlig ikke noe valg.

Ronny er senior UX-designer og leder for AI-initiativet til Netlife med Master i "Responsible AI-leadership". Han har lang internasjonal erfaring fra bl.a. England og Sveits og en bred kompetanse innen design og brukeropplevelse. Han har jobbet som rådgiver i digitale prosjekter for store og små kunder og har designet brukeropplevelser på plattformer som nettsider, mobil-apper og touch screen-løsninger. Han jobber med innsikts- og analysearbeid og har de siste årene fordypet seg i hvordan AI kan og vil påvirke brukeropplevelsen.

Lene Horn Hammersvik

Brand Manager, Hansa Borg & Solera Norge

Tittel på foredrag: Norges sterkeste ølmerke, men kan ikke snakke om det

Lene Horn Hammersvik har jobbet som merkevaresjef i seks år i Hansa Borg, med alt i fra brus, cider til øl. Med erfaring i markedsføring og salg fra Orkla. Bachelor i Eksport Markedsføring fra NTNU Ålesund, og Master i Økonomi fra NHH. Er i dag ansvarlig for å forvalte Norges sterkeste ølmerke.

Aslak Sletten

Forsvaret kommunikasjon (FKOM)

Tittel på foredrag: For alt vi har. Og alt vi er.

Tillit og omdømme er ferskvare. I dette foredraget får du innsikt og ferske tall om hvordan utrekning fra Afghanistan, Russlands invasjon av Ukraina, og varslingssakene i Forsvaret påvirker. Du får høre hvorfor Forsvaret jobber langsiktig med omdømme, marked- og kommunikasjonsstrategier.

Aslak har 20 års erfaring fra næringsliv, NGO-humanitær sektor og forsvarssektoren. Aslak er sjef for Forsvaret Kommunikasjon, med ansvar for strategisk utvikling av marked og kommunikasjonsarbeidet i Forsvaret, og er rådgiver for Forsvarets toppledelse. I ni år har han vært styremedlem i ANFO, som representere Norges største merkevarer.

Tone Helene Angsund

Strategisk rådgiver og kundeansvarlig Trigger Oslo

Tittel på foredrag: Kunsten å påvirke

Dette foredraget byr på masse energi, inspirasjon, og noen helt nye jobber.
Tone er et fyrverkeri på scenen. Hun er kjent for en helt unik lidenskap for kundene sine. Tone elsker å lage løsninger som betyr noe for folk, og som gir gode dokumenterbare resultater. Hun har over 20 års erfaring fra medier, reklame og teknologi, men startet sin karriere som svømmelærer og nissemor.

Christian Brosstad

Director of Marketing, Communications and branding, Atea

Konferansier på MRKT REMIX 2024!

Tre foredrag fra finalistene til Årets Markedsfører!

Tre finalister til Årets Markedsfører får mulighet til å holde et 10 minutters innlegg hvor de presenterer sin beste case fra 2023. Her kan du som publikum være med å stemme frem vinneren!


Våre Partnere