AfterSales etter konferansen!

Bli med på årets høydepunkt for deg som jobber med salg eller salgsledelse!

Ønsker du å ta salgsarbeidet din til nye høyder? Vil du lære deg de nyeste og mest effektive salgsteknikkene? Da er Salgskonferansen det perfekte stedet for deg!

Vi inviterer deg til å bli med på årets happening for de som jobber innenfor salg og kundeopplevelser, der vi samler de mest fremtredende ekspertene innen fagfeltene. Salgskonferansen er den ultimate faglige arenaen for alle som jobber med salg eller salgsledelse!

Hva kan du forvente på Salgskonferansen?

  1. Inspirerende foredrag: Du vil høre fra toppledere og bransjeeksperter som har oppnådd betydelige resultater. Salgskonferansen har alltid et variert innhold som retter seg mest mot alle typer salg.
  2. Praktisk kunnskap: Våre talere vil dele sine beste salgsteknikker og strategier som du kan implementere umiddelbart. Du vil lære hvordan du kan identifisere kundens behov, overvinne innvendinger og lukke avtaler på en måte som skaper langsiktige kundeforhold.
  3. Nettverksmuligheter: Salgskonferansen er en perfekt mulighet til å utvide ditt faglige nettverk. Du vil møte andre selgere, ledere og potensielle samarbeidspartnere. Etter konferansen arrangeres det AfterSales for deltakerne på Salgskonferansen. På AfterSales settes deltakerne sammen i grupper, og i gruppene skal man hjelpe hverandre med leadsgenerering. Husk å kjøpe billett til begge deler!
  4. Ekstra materiale: Som deltaker på Salgskonferansen vil du motta presentasjonene til foredragsholderne med verktøy som vil hjelpe deg med å fortsette din personlige og faglige utvikling etter konferansen.

Ikke gå glipp av denne sjansen til å få inspirasjon, utvide din kunnskap og knytte verdifulle kontakter. Billetter til Salgskonferansen er begrenset, så sikre deg din plass nå!


For deltakerne på Salgskonferansen tilbyr vi et eget nettverksarrangement etter konferansen; AfterSales!

Bli med på årets mest spennende nettverksarrangement - AfterSales! Et eksklusivt tilbud skreddersydd for deltakerne på Salgskonferansen. Vi gir deg muligheten til å ta fordel av et unikt samarbeidsmiljø, der deltakerne kan styrke sine forbindelser og maksimere sin salgssuksess.

På AfterSales settes deltakerne sammen i grupper, og i gruppene skal man hjelpe hverandre med leadsgenerering. Årets nyvinninger at du kan ønske deg hvem du skal være på gruppe med! Dette gjelder for de som er påmeldt innen 15. oktober. Påmeldte etter den tid blir plassert i ledige grupper. Vår innovative plattform vil analysere ønskelistene og danne optimale grupper basert på deltakernes preferanser. Her vil alle få oppfylt minimum to ønsker. Tenk deg å bli plassert sammen med akkurat de riktige personene som kan hjelpe deg med å skaffe kvalifiserte leads og booste ditt salgsarbeid. Dette er en unik mulighet til å jobbe sammen med andre dyktige salgsprofesjonelle og utvide ditt forretningsnettverk.

AfterSales er et sosialt arrangement som også gir deg muligheten til å slappe av og knytte sterke bånd med likesinnede - det vil også bli servert middag til deltakerne på AfterSales, og mulighet for å kjøpe seg ønsket drikke i baren. For å delta på både Salgskonferansen og AfterSales må du kjøpe den billetten som inkluderer begge deler.

tor. 24. oktober

Salgskonferansen 2024

08:30 - 15:30
Bergen Kino, Neumanns gate, Bergen, Norge
Konferansebillett medlemmer early bird ink Aftersales kr 4150.-. Konferansebillett medlemmer early bird eks Aftersales kr 3550.-. Konferansebillett ikke-medlemmer early bird ink Aftersales kr 4650.-. Konferansebillett ikke-medlemmer early bird eks Aftersales 3950.-. Alle priser er eks. mva.

Julie Homes

Julie Holmes is a Hall of Fame speaker, inventor and tech founder who delivers action-packed keynotes and programs for associations, organizations, and sales teams on using artificial intelligence to sell smarter, serve better, and save time.

Title: Revolutionizing Sales: Sell Smarter and Save Time in the Age of AI

Stop working harder, start selling smarter. This session equips you with actionable AI tools and techniques to revolutionize your sales process. Discover the 'DO lists' strategy for prioritization, master the 20/60/20 Rule, and leave with AI-generated content tailored to YOUR sales needs.

Join Julie for this AI sales adventure and discover:

  • ⁠The Real Impact of AI: See how AI is reshaping sales and what you need to do to keep up and get ahead in a fast-moving market.
  • Prioritizing AI with Confidence: Learn the "DO lists" strategy for effective AI prioritization to know where it will help and when it could hinder.
  • Use the 20-60-20 Rule: Find the perfect balance between AI's power and your unique skills to create compelling sales experiences that resonate with your buyers.
  • Hands-on Experience: Go beyond theory and get practical! During the session, use AI tools to generate smarter ideas and create engaging content specifically tailored to you.

Stein-Erik Mellemseter

Foreleser i forhandlinger ved Handelshøyskolen BI og i regi av Alpha Negotiations

Tittel på foredrag: 8 konkrete forhandlingsråd til selgere

Hvordan kan du som selger bli tryggere i forhandlinger, skape mer verdi, påvirke andre og sikre mer forhandlingsmakt? I dette foredraget får du praktiske og anvendbare råd som du umiddelbart kan dra stor nytte av. Underveis i foredraget vil du også få være med på engasjerende spill og øvelser. Foredraget til Mellemseter trekker på det beste forhandlingskurset ved verdensledende instutisjoner som Harvard, Oxford og Wharton.


Stein-Erik Mellemseter har tidligere bl.a. vært megler i norske og internasjonale banker, hvor han årlig forhandlet avtaler for milliardbeløp. Stein-Erik holder kurs i forhandlinger for noen av Norges største aktører innen bl.a. dagligvare, advokatbransjen og eiendomsmegling. Av utdannelse har han en Bachelorgrad i finans fra Wharton og en Executive MBA i Strategisk ledelse fra NHH.

Våre Partnere