Her finner du konferansemappen med agenda, deltakerliste, grupper til AfterSales og partnertilbud.
Ønsker du å ta salgsarbeidet din til nye høyder? Vil du lære deg de nyeste og mest effektive salgsteknikkene? Da er Salgskonferansen det perfekte stedet for deg!
Vi inviterer deg til å bli med på årets happening for de som jobber innenfor salg og kundeopplevelser, der vi samler de mest fremtredende ekspertene innen fagfeltene. Salgskonferansen er den ultimate faglige arenaen for alle som jobber med salg eller salgsledelse!
På Salgskonferansen vil du få inspirerende foredrag fra noen av verdens fremste salgseksperter og praktisk kunnskap du umiddelbart kan implementere. Du får også med deg foredragsholdernes presentasjoner, slik at du kan fortsette din faglige utvikling også etter konferansen. I tillegg er det en dag tilrettelagt for nettverking. Utvid ditt nettverk ved å møte andre selgere, ledere og potensielle samarbeidspartnere.
Bli med på årets mest spennende nettverksarrangement - AfterSales! Et eksklusivt tilbud skreddersydd for deltakerne på Salgskonferansen. Vi gir deg muligheten til å ta fordel av et unikt samarbeidsmiljø, der deltakerne kan styrke sine forbindelser og maksimere sin salgssuksess.
På AfterSales settes deltakerne sammen i grupper, og i gruppene skal man hjelpe hverandre med leadsgenerering. Her kan deltakerne ønske seg hvem de vil være i gruppe med. Dette gjelder for de som er påmeldt innen 15. oktober. Påmeldte etter den tid blir plassert i ledige grupper. Vår innovative plattform vil analysere ønskelistene og danne optimale grupper basert på deltakernes preferanser. Her vil alle få oppfylt minimum to ønsker. Tenk deg å bli plassert sammen med akkurat de riktige personene som kan hjelpe deg med å skaffe kvalifiserte leads og booste ditt salgsarbeid. Dette er en unik mulighet til å jobbe sammen med andre dyktige salgsprofesjonelle og utvide ditt forretningsnettverk.
AfterSales er et sosialt arrangement som også gir deg muligheten til å slappe av og knytte sterke bånd med likesinnede - det vil også bli servert middag til deltakerne på AfterSales, og mulighet for å kjøpe seg ønsket drikke i baren. For å delta på både Salgskonferansen og AfterSales må du kjøpe den billetten som inkluderer begge deler.
Tittel på foredrag: B2B: Involver deg mer i markedsarbeidet og oppnå bedre salgseffekt
Selgere i bedrifter som lykkes med markedsføringen opplever blant annet at flere tar telefonen når de ringer, flere takker ja til møter, tilslagsraten i salgsprosessene øker, og de får flere innkommende henvendelser.
I dette foredraget vil Camilla dele sine viktigste råd til hvordan man kan oppnå dette, og konkret hvordan hun selv har rigget en salgs- og markedsavdeling som jobber tett. Hun vil også dele nøkkelfunn fra Norges største rapport om salg og markedsføring i B2B.
Hun ønsker å inspirere og utfordre deg som selger til å involvere deg mer i markedsarbeidet for å oppnå bedre salgseffekt med det dere gjør.
Camilla har en bachelorgrad i journalistikk og er videre utdannet siviløkonom ved Handelshøyskolen BI. Hun er selgeren som elsker markedsføring, og brenner for gevinstene man kan høste når salg og marked jobber tett og godt.
Tittel på foredrag: Stand Out & Be EPIC!
In this high-impact speech on High Performance Selling from #1 Sales Expert Andy Preston you’ll discover….
Andy Preston is unique as a Sales Speaker & Trainer. Having personally trained more than 130,000 salespeople in more than 50 countries (on 6 continents) how to make more sales, he’s the top recommended sales expert, globally. This will be the FIRST event he’s ever spoken at in Norway!
Foredraget foregår på engelsk.
Tittel på foredrag: Verden er i endring - Hvordan utvikle selgerrollen?
Harald tror beinhardt på selgerutvikling i selskapets egen regi. Den skal være proaktiv og praktisk rettet med en terminologi som sikrer at selger aktivt deltar, og tar med seg læring ut i kundeaksen. Et kontinuerlig ønske og en vilje til å fornye seg og sin kompetanse, er helt avgjørende for å være verdifull for kunden.
Nå som vi står midt i en verden i endring, blir det enda viktigere å være tett på og evne å både være skarp konkret, men og se hele risikobildet vi er en del av. I dette foredraget vil Harald dele hvorfor og hvordan Avarn Security utvikler selgerrollen.
Harald er strategisk partnersjef i Norges største sikkerhetskonsern. Han har med sine 26 års erfaring som salgssjef, regionssjef og partnersjef vunnet en rekke priser og utmerkelser for sitt proaktive arbeide.
Han har i dag ansvaret for blant annet strategiske partnerskap og selskapets salgsakademi i Norge, hvor formålet er å utvikle morgendagens selgere i en bransje hvor tillit er avgjørende.
Title: Revolutionizing Sales: Sell Smarter and Save Time in the Age of AI
Stop working harder, start selling smarter. This session equips you with actionable AI tools and techniques to revolutionize your sales process. Discover the 'DO lists' strategy for prioritization, master the 20/60/20 Rule, and leave with AI-generated content tailored to YOUR sales needs.
Join Julie for this AI sales adventure and discover:
Foredraget foregår på engelsk.
Tittel på foredrag: 8 konkrete forhandlingsråd til selgere
Hvordan kan du som selger bli tryggere i forhandlinger, skape mer verdi, påvirke andre og sikre mer forhandlingsmakt? I dette foredraget får du praktiske og anvendbare råd som du umiddelbart kan dra stor nytte av. Underveis i foredraget vil du også få være med på engasjerende spill og øvelser. Foredraget til Mellemseter trekker på det beste forhandlingskurset ved verdensledende instutisjoner som Harvard, Oxford og Wharton.
Stein-Erik Mellemseter har tidligere bl.a. vært megler i norske og internasjonale banker, hvor han årlig forhandlet avtaler for milliardbeløp. Stein-Erik holder kurs i forhandlinger for noen av Norges største aktører innen bl.a. dagligvare, advokatbransjen og eiendomsmegling. Av utdannelse har han en Bachelorgrad i finans fra Wharton og en Executive MBA i Strategisk ledelse fra NHH.
Tittel på foredrag: Hvordan forbedre salgsprestasjoner gjennom å bygge psykologisk kapital
Hvilke strategier kan ledere og organisasjoner bruke for å bygge opp den psykologiske kapitalen til selgere og team for å få dem mer rustet for salgssuksess? Psykologisk kapital består av fire komponenter; optimisme, håp, mestringstro og motstandsdyktighet. Det siste året har Mariell i tillegg til å være daglig leder i SRF og styremedlem i Skogstad, gått på et masterstudie på BI. Der har hun skrevet en oppgave om psykologisk kapital i salgsyrket, og vil i foredraget presentere funnene rundt hvordan psykologisk kapital kan bli en nøkkelfaktor for å øke salgsprestasjoner.