Sammen med Baker Brun inviterer vi til skillingsbollefrokost med tema kreativ markedsføring! Det kommer flere byråer som er klare for å presentere sine beste tips for dere! Du vil blant annet se Knowit, Cure, Apriil og AlfGundersen på scenen.
Sverre Krogsrud fra AlfGundersen:
«TL;DR» (altså Too long didn’t read)
Hvilke trender er viktige innen kreativ markedsføring, og hva gjør at dette er viktig innen B2B-markedsføring? Hvordan kan man tenke annerledes for å skille seg ut?
Tone Mehren og Helene Solheim fra Apriil
Hvordan få positiv oppmerksomhet når budskapet er negativt?
Truls Petter Bergh fra Cure AS
Navnet skjemmer ingen?
En annerledes «take» på utvikling av navn for selskap/merkevare/produkt. Her lærer du om hvordan navnet på selskap/tjeneste kan være av uvurderlig verdi. Husker noen M-cash? Nei, helt sikkert ikke! Men hva med Vipps?
Tor Martin Bøe og Bjørn Melvold fra Knowit Experience
Min fulle onkel KI
Slop er de unøyaktige, irrelevante og tidvis håpløse resultatene som oppstår når generativ KI ikke leverer, men mennesket bak likevel bruker resultatet. En person med sju fingre? En hest laget av loff? Donald Trump som gangster? Knowit Experience tegner og forklarer hvordan – og hvorfor – du bør unngå denne kreativitetens svar på en full onkel i familieselskapet.
Hjertelig velkommen!
Samarbeidspartner for arrangementet: