SRF FagFrokost: Hvordan har covid19 påvirket digital markedsføring? Hvordan forberede seg på krise?
tor. 04. juni, kl 10:00 - 12:00

Mye har blitt snudd opp ned de siste månedene, også innenfor markedsføring og kommunikasjon.

I denne FagFrokosten ser vi både på det store og lille bildet- innenfor digital markedsføring og PR/krisehåndtering.

For hva gjorde egentlig Covid19 med digital markedsføring?

Digitalmarkedsfører Hilde Nilsen dykker ned i tallene og trendene i månedene som har gått.

Hilde Nilsen er fagansvarlig for datadrevet markedsføring og analyse i Knowit Experience.

Hva gjør et orkester som verken får øve eller spille konserter?

Kreativ leder og AD Tor Martin Bøe har i en årrekke jobbet med Bergen Filharmoniske Orkester, som i mars verken fikk spille konserter eller øve sammen. Hva gjorde de da?

Tor Martin Bøe er kreativ leder i Knowit Experience.

God håndtering av kriser gjennom øvelser påvirker merkevare og salg

Fredrik Hannestad er partner og rådgiver hos NOR PR

Koronakrisen overrumplet oss alle. Helt sikkert også din bedrift. De færreste bedrifter hadde beredskapsplaner for nettopp koronakrisen. Ved neste korsvei kan krisen i bedriften din få mindre konsekvenser for samfunnet, men du og din bedrift kan oppleve den som like dramatisk. Hvis krisen dreier seg om dine folk, leveranse-evne, rammebetingelser eller annet som dere er helt avhengige av, så gjelder det å være forberedt. De fleste har beredskapsplaner, men mange sluntrer unna øvelser. Det trenger ikke ta mye tid eller koste mye å øve.

Fredrik Hannestad viser hvordan beredskapsøvelser enkelt kan gjennomføres og hvordan god krisehåndtering påvirker både merkevare og salg.

Arrangementet er støttet av:

tor. 04. juni

SRF FagFrokost: Hvordan har covid19 påvirket digital markedsføring? Hvordan forberede seg på krise?

10:00 - 12:00
Gratis for medlemmer. Kr 850 for ikke medlemmer. Max 50 plasser og 2 fra hver bedrift.
Arrangementet er ferdig.
Våre Partnere