God kundebehandling og kundeservice har aldri vært viktigere. I foredraget «Ingen tribuneplass» snakker Steinar B. Christensen om hvordan jobbe kundesentrisk, hva som påvirker omdømmet og hvordan bygge en positiv, prestasjonsorientert kultur. For å lykkes må samspillet og samhandlingen internt fungere, og hver og én i bedriften/virksomheten må selv ta et ansvar for å utvikle seg i sin rolle og spille sine kolleger gode. Steinar bruker en rekke praktiske eksempler, og har et brennende engasjement for hvordan skape gode kundeopplevelser.
Frokost fra 08.30 ll Faglig oppstart 09.00
Arrangementet arrangeres i samarbeid med:
Steinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends og redaktør for Kundeserviceavisen.no. Han har lang fartstid som strategirådgiver og konsulent. Hans ekspertise er innen kundeservice, kundeinnsikt og kundeopplevelser. Steinar er mye brukt som foredragsholder, er en engasjert formidler og hjelper en rekke virksomheter i arbeidet med å bygge sterke, langsiktige og verdifulle kunderelasjoner.