Har du noen gang sagt at de hos marketing bør skaffe flere leads? Eller at salg bør holde seg til design manualen? Da er dette noe for deg! Vi snakker mye om en sømløs kundereise, men så glemmer man det store hullet i veien…
En typisk utfordring i mange bedrifter er gapet mellom salgs- og markedsavdelingen. Løsningen Fjordkraft fant var å ansette en leder for digitalt salg med erfaring i begge avdelinger.
Tanja Winkel tar oss gjennom muligheter og fallgruver i samarbeidet mellom salg og marked. Hun kommer med praktiske tips og erfaringer til alle som jobber med salg og marketing, eller leder avdelingene.
Etter innlegget kommer Tanja til å intervjue:
Magnar Øyhovden – Fjordkrafts nye adm. Direktør
Maria Friis Thorsen – Daglig leder Guilty
Ørjan Johnsen – CMO cutters
Tanja startet i Fjordkraft som salgsleder i 2020. Før det hjalp hun kunder med programmatisk annonsering og digitalt salg i Media Bergen. Siste året jobbet hun inhouse som fungerende salgsleder for fondsparing i Sbanken. Fra Sbanken var det bokstavelig talt kort vei til Fjordkraft der hun har resultatansvar for digitalsalget i divisjon privat. Tanja har utdanning innen retail og markedsføring fra hjemlandet Nederland.