SRF FagFrokost: Merkevarens nye medielandskap med Opinion
tir. 27. januar, kl 08:30 - 10:00

Hvem eier egentlig oppmerksomheten nå?

Amatørenes tid er her. Youtubere når plutselig bredere enn NRK. Makten har flyttet seg fra etablerte medier til uavhengige stemmer.

Mediekonsumet splittes. Tilliten flytter seg til ekte mennesker og KI endrer spillereglene. De gamle sannhetene om kommunikasjon gjelder ikke lenger.

Men hva betyr det egentlig for dere som merkevarer og markedsførere? Hvor skal dere investere budsjettene? Hvordan velger dere riktige samarbeidspartnere? Når skal dere gi slipp på kontroll, og når skal dere holde fast? Dette vil du få svaret på når Vilde Vågsland, fagsjef for trend i Opinion, presenterer innsikt fra trendstudien Consumer Stories.

tir. 27. januar

SRF FagFrokost: Merkevarens nye medielandskap med Opinion

08:30 - 10:00
Bergen Kino LUX2, Magnus Barfots gate, Bergen, Norge
Gratis for SRF medlemmer. Kr 850.- for ikke medlemmer.

Vilde Vågsland

Fagsjef trendanalyse og seniorrådgiver i Opinion

Vilde er fagsjef for trendanalyse i Opinion, med overordnet ansvar for selskapets syndikerte trendrapporter som UNG2026 og Consumer Stories. Hun jobber på tvers av bransjer med å forstå endringer i folks holdninger, atferd og behov – og hva disse betyr for merkevarer og kommunikasjon.

Våre Partnere