SRF FagFrokost: Reposisjonering av merkevare
tor. 19. august, kl 08:00 - 09:30

Bli med på Live Podcast-innspilling!!

Det er trangt i frysedisken på Rema 1000. Det er ikke for hvem som helst å få plass her. Isbjørn Is, en liten utfordrer fra Askøy, har fått den sjeldne sjansen til å levere et produkt som skal passe til Remas kundeløfte. Men for å ta opp kampen mot den sterkeste av alle - Diplom Is - måtte Isbjørn Is kle seg for utfordringen. Det krevde en tydeligere og mer attraktiv merkevare. Historien om strategien for hvordan Isbjørn Is skal bli Rema-kundenes foretrukne iskrem er tema for den første fysiske fagfrokosten i 2021. Bli med på reisen fra innsikt til reposisjonering, redesign og ny kommunikasjon for Isbjørn Is 19. august!


Samarbeidspartner for arrangementet:

Arrangementet er støttet av:

tor. 19. august

SRF FagFrokost: Reposisjonering av merkevare

08:00 - 09:30
Bergen Kino, Neumanns gate, Bergen, Norge
Gratis for SRF-medlemmer. 850,- for ikke-medlemmer.

Ina Stølen

Daglig leder, Brandity

Ina Stølen er programleder i SRFs egen podcast Market Mad og leder samtalen for dagens tema Reposisjonering av merkevarer. Til daglige er hun leder og grunnlegger av Brandity - et kreativt strategibyrå som hjelper fremadskuende organisasjoner å bruke innsikt og idékraft til å forvandle usikre idéer til muligheter for vekst. Ina har en stor forkjærlighet for og utdanning innen nettopp merkevarebygging og forbrukeradferd og har jobbet som rådgiver med denne tematikken hele sitt yrkesliv. Ina er relativt ufiltrert og pynter ikke på ting til lytteres fryd og kanskje litt forferdelse.

Marvel Skreien Stigen

Markeds- og Kommunikasjonssjef, Isbjørn Is

Marvel har siden 2019 jobbet som Markeds- og Kommunikasjonssjef for Isbjørn Is Holding. 2019 - året hvor Isbjørn Is for alvor tok steget ut fra Follese inn på den nasjonale arenaen. Hovedoppgaven var å ruste merkevaren for dette store «divisjonsspranget». Ansvarsområdet for øvrig omfatter merkevarebygging, kommunikasjon, produktutvikling og kundeopplevelse. Marvel brenner for å skape unike, verdifulle og langsiktige kunde- og forbrukeropplevelser i det sterke møtet mellom merkevare og kunde/forbruker.

Borghild Lovise Feet

Optimistisk rådgiver i Knowit Experience Bergen

Borghild arbeider med konseptutvikling, profilutvikling, kampanjer, annonser, SoMe, animasjonsfilmer, reklamefilmer, nettsider, nettbutikk, messer mm. Alt bygget på tydelig og relevant kommunikasjon.

Hun er engasjert, pliktoppfyllende, kreativ og serviceminded. Hun liker å ha kontroll på aktiviteter og fremdrift. Og holder tett dialog med kunde for å sikre kvalitet i prosjektet og levering til rett tid. Hun har over 30 år i reklamebransjen og har startet et par reklamebyrå, TIBE Republic og NeoLab, før hun fusjonerte med Knowit. Borghild har jobbet med kunder som bl.a. Hansa, Toro, S-Marked, Color Line, Color Air, Oslo City, Møllerens, Lerøy Seafood, Austevoll Seafood, Fjord Tours, BKK, Sparebanken Vest, Eiendomsmegler Vest, KODE, Ramsvik, Sylvsmidja, Ethiopian Airlines, Avinor regionalt og nasjonalt og nå bl.a. Friele, Galleriet og Isbjørn-Is.

Våre Partnere