SRF FagFrokost: Trender innenfor Customer Experience – Teknologi møter empati
tor. 30. januar, kl 08:30 - 10:00

Årets første SRF FagFrokost!

Velkommen til SRF FagFrokost der Steinar deler oppdatert innsikt om CX og hvordan kunstig intelligens (AI) kan skape en ny standard for kundeservice. Få innblikk i hvordan virksomheter må tenke for å balansere teknologi med menneskelig empati for å møte kundenes stadig økende forventninger. Steinar deler innsikt fra aktuelle undersøkelser, deriblant fra KSIndeks – som er Norges største kundeservicemåling. Bli med oss for å lære om trender, utfordringer og innovative løsninger som former fremtidens kundeopplevelser!

tor. 30. januar

SRF FagFrokost: Trender innenfor Customer Experience – Teknologi møter empati

08:30 - 10:00
Akvariet i Bergen, Nordnesbakken, Bergen, Norge
Gratis for SRF-medlemmer

Steinar B. Christensen

Daglig leder i CustomerTrends AS

Steinar B. Christensen er daglig leder i CustomerTrends AS og redaktør for Kundeserviceavisen.no. Han har lang fartstid som strategirådgiver og konsulent. Hans ekspertise er innen kundeservice, kundeinnsikt og kundeopplevelser. Steinar er mye brukt som foredragsholder, er en engasjert formidler og hjelper en rekke virksomheter i arbeidet med å bygge sterke, langsiktige og verdifulle kunderelasjoner.

Våre Partnere