Hvordan skaper du vekst og merkevare i en algoritmestyrt verden? Dette arrangementet tar deg gjennom de viktigste trendene og strategiene som definerer sosiale medier akkurat nå. Du får innsikt i hvordan du bygger en tydelig SoMe-strategi, forstår influencer-landskapet, lykkes med organisk rekkevidde og bygger troverdighet på TikTok – kanalen som nå setter standarden for digital kommunikasjon.
👩🏻💻 Fortjen folks oppmerksomhet, ikke stjel den! - Dette foredraget setter deg i riktig mindset og gir deg det du trenger for å lykkes organisk på sosiale medier.
🕺🏻 Nei Jonas, du trenger ikke danse på Tiktok! - Når sosiale medier endrer spillereglene hver uke, er det fort gjort å glemme hva som faktisk betyr noe. Skal man poste mer? Følge trendene? Endre stil hver gang algoritmen gjør det? Foredraget tar for seg do´s and don’ts for din nye sosiale medier-strategi i 2026.
🏆 Ekte innhold vinner: TikTok som kanal for synlighet og engasjement - TikTok har vokst til å bli en av verdens mest innflytelsesrike plattformer. Dette gir bedrifter en unik mulighet til å nå og engasjere kunder på en autentisk og direkte måte. Men hvordan skaper man faktisk effekt i kanalen? Vi ser på hvordan autentisk innhold kan bygge synlighet og engasjement, og over tid bidra til en sterkere merkevare.
Tittel på foredrag: Nei Jonas, du trenger ikke danse på Tiktok!
Når sosiale medier endrer spillereglene hver uke, er det fort gjort å glemme hva som faktisk betyr noe. Skal man poste mer? Følge trendene? Endre stil hver gang algoritmen gjør det? Foredraget tar for seg do´s and don’ts for din nye sosiale medier-strategi i 2026.
Kent er eier og daglig leder i Moment Marketing, et kreativt byrå i Bergen som spesialiserer seg på innholdsmarkedsføring og visuell identitet. Utdannet ved UNSW Business School i Sydney, kombinerer han strategisk forretningsforståelse med visuell kommunikasjon for en helhetlig og målrettet tilstedeværelse. Kent er også ressursgruppeleder for SRF Ung.
Tittel på foredrag: Fortjen folks oppmerksomhet, ikke stjel den!
Dette foredraget setter deg i riktig mindset og gir deg det du trenger for å lykkes organisk på sosiale medier.
TikTok har vokst til å bli en av verdens mest innflytelsesrike plattformer. Dette gir bedrifter en unik mulighet til å nå og engasjere kunder på en autentisk og direkte måte. Men hvordan skaper man faktisk effekt i kanalen? Vi ser på hvordan autentisk innhold kan bygge synlighet og engasjement, og over tid bidra til en sterkere merkevare.
.
.