Hva er TikTok?

  • Generell info om plattformen og hvordan det fungerer
  • Innhold

TikTok brukere i Norge

  • Hvor mange, hvem er de, hvor mye tid bruker de der
  • Hva ser de på/hvem følger de?

Brands på TikTok

  • Betalte annonser (annonsetyper, segmentering, budsjetter)
  • Profiler og organiske poster (kvantitet vs. Kvalitet, oppfølging, trender)
  • Caser / gode profiler

Hvor skal man begynne?

  • Vår anbefaling og hvorfor

Q&A

tir. 08. juni

SRF Kræsjkurs i TikTok

09:00 - 10:15
490,- eks. mva for SRF-medlemmer. 990,- eks. mva for ikke-medlemmer.
Arrangementet er ferdig.

Elke Vindenes

Innholdsrådgiver og digital kreatør i TRY Opt

Elke er innholdsrådgiver og digital kreatør i TRY Opt, og jobber med kunder fra brus og bank til politikk. Hun har bakgrunn i Performance marketing og jobber med å skape innhold på målgruppens premisser for å skape verdi for kunde og forbruker i digitale kanaler. I dag er hun også fagansvarlig for Tiktok på TRY-huset og jobber tett med plattformen for å sammen kunne finne gode løsninger.

Synnøve Vindheim Svardal

Rådgiver i TRY Råd og Leder i TRY Bergen

Synnøve Vindheim Svardal er rådgiver i TRY Råd og leder i TRY Bergen. I TRY jobber hun både operativt og strategisk med kommunikasjon for kunder i mange forskjellige bransjer. Hennes fokus er alltid å gjøre kunden i stand til å ta gode, kunnskapsbaserte valg. Hun har over 15 års erfaring fra kommunikasjonsbransjen, med en fortid fra byrået Mannheimer og fra Universitetet i Bergen.

Våre Partnere