Det finnes mye informasjon på hvordan å optimalisere B2C markedsføring, men langt mindre i forhold til B2B. Så hvordan kan markedsførerne jobbe med å posisjonere merkevaren sin for å skape langsiktig vekst gjennom LinkedIn?
I dette webinaret vil du bli kjent med LinkedIn som en kommunikasjonsplattform for bedrifter, hva skaper langsiktig vekst og økt lønnsomhet gjennom markedsføringen samt hvordan å sette opp en god B2B markedsføringsstrategi i kanalen.
Arrangementet er støttet av:
Tina Rødahl er ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge gjennom deres partnerskap med AdColony, og har lang erfaring fra teknologi-og mediebransjen. Hun er også ambassadør for LinkedIns B2B-Institute som samarbeider med ledende eksperter innen akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging på markedsføring, produkt, salg, bedriftskommunikasjon og talentutvikling. I tillegg til å holde foredrag jobber Rødahl tett med bedrifter og byråer for å bistå i utviklingen av strategier, innhold, kampanjeutførelse samt optimalisering av planer og tiltak.