FULLBOOKET
Kurset passer for markedsførere som har en god del erfaring med å jobbe i Facebooks Business Manager for annonsering (Ads Manager / Annonseadministrasjonen). Kurset bygger på «Profesjonell Facebook-annonsering for markedsførere (grunnleggende)». Kurset vil ha en svært praktisk tilnærming med god balanse mellom teori og praktiske øvelser der du selv jobber i verktøyet under veiledning.
Effektivt oppsett og gjennomføring av kampanjer
- Lær våre beste triks for optimalisering av løpende kampanjer.
- Estimering av budsjetter
- Hvordan kjøre smarte A/B-tester med ulike annonser.
- Bruk av dynamisk annonsering
- Budsjettoptimalisering på kampanjenivå
- Avansert målretting, inkludering og ekskludering av målgrupper.
Facebook pikselen - Øk salget på nettstedet ditt med piksler
- Remarketing 1 dag, 7 dager, 30 dager , 60 dager
- Opprette egendefinerte konverteringer.
- Optimalisere for trafikk vs. konvertering på nettsiden
- Lær å lage målgruppeanalyser i Excel, slik at du kan estimere riktige budsjetter.
- Du lærer å opprette målgrupper/publikum av kundelister og nettstedstrafikk.
- Bruk av kundedata i annonsering (inkludering / ekskludering).
- Smart bruk av speilpublikum (Lookalike audience).
- Engasjement (engasjerte fans) Facebook & Instagram
Bruk av andre «egendefinerte publikum» og speilpublikum
Bruk av video i annonsering
- Ulike plasseringer
- Målstyringsmuligheter med video
- Bruk av video for å øke konverteringer
Lær å arbeide mer effektivt
- Sette opp automatiske regler og mailvarsling for annonsene dine.
- Nøkkeltall og oppsett av rapporteringsfiltre.
- Bruk av ulike analyser for å evaluere resultater.
- Vi viser deg snarveier for å duplisere og redigere kampanjer.
Påmelding er bindende.