SRF Webinar: SEO Del 1 - i regi av Knowit Experience
ons. 21. oktober, kl 09:00 - 11:00

Hjelp Google med å forstå at du har den mest relevante siden for det kundene dine leter etter!

Hva lærer du?

Hjelp Google med å forstå at du har den mest relevante siden for det kundene dine leter etter! På verdens største markedskanal havner du på topp med et grundig arbeid i bunn.

Bli med på kurset som tar for seg det viktigste du trenger å vite om søkemotoroptimalisering. Vi kombinerer teori med praktiske eksempler for at du skal vite hvilket innhold, søkeord og struktur du bør velge for nettsiden du jobber med.

Etter kurset vet du:

  • Hva SEO er og hvorfor det er viktig.
    En introduksjon til fagfeltet.
  • Hvordan du bruker søkeord.
    Research, analyseverktøy og prioriteringer.
  • Hva godt og SEO-vennlig innhold er.
    Googles rangering av innhold.
  • Hvordan du smart planlegger innhold og strategi.
    Konverte lesere til leads og kunder.

Hvem passer kurset for?

Markedsførere, innholdsutviklere, kommunikasjonsrådgivere og egentlig alle som jobber med nettsider har godt av et SEO-kurs. Det er ingen krav til forkunnskaper. Enkel forståelse av innholdspublisering er en fordel.

Kl 12.00 starter webinar i SEO Del 2 som bygger videre på Del 1.

Informasjon og påmelding til Del 2 finner du her.

Oversikt over flere av våre kurs og arrangementer finner du her.

Kurset er støttet av:



ons. 21. oktober

SRF Webinar: SEO Del 1 - i regi av Knowit Experience

09:00 - 11:00
Kurset er sponset av Vestland fylkeskommune og er gratis for alle.

Nickolaj V. Christensen

Digital Markedsfører

Nickolaj er en allsidig digital markedsfører med erfaring innenfor søkemotoropptimalisering, innholdsmarkedsføring, digital innsikt og analyse. Han liker å kombinere viten fra data med kreative løsninger.

Jan Frode Christensen

Tekstforfatter

Jan Frode er en prisbelønt tekstforfatter med over 20 års erfaring innen kommunikasjon og merkevarebygging. Han er dyktig til å utvikle stemmeleier, jobber mye med UX writing, og brenner for hvordan merkevaren kan komme til uttrykk som en del av brukeropplevelsen.

Våre Partnere