SRF UNG inviterer til en kreativ ettermiddag sammen med Hansa Borg, hvor vi sammen skal skape nye idéer og sammen utvikle ideer til ett eller flere nye produkter. Vi skal i grupper forsøke å løse noen av fremtidens utfordringer, og det vil være en super mulighet for å mingle og å bli kjent med nye mennesker 🙌🏻
Noen spør seg gjerne, hvorfor skal jeg bruke tid på dette?
Svaret er enkelt: Du får mulighet til å knytte kontakter i en ny uformell faglig og sosial nettverksarena, og ikke minst få testet ut hvordan bedrifter jobber med innovasjon 🙋♀️
Denne ettermiddagen vil du bli kjent med nye mennesker, og bygge dypere relasjoner enn på “vanlig” nettverking event. Kanskje vil du møte sparringspartnere som kan bli viktig for deg på et annet tidspunkt?
Det blir også servert mat og drikke på starten av arrangementet, og Kulturhuset er åpent om en ønsker å fortsette kvelden med nye bekjentskap!
Er du fortsatt usikker på om dette arrangementet er for deg? 🤷🏽♂️
Vi oppfordrer alle til å melde seg på: uansett om du er student eller i arbeid, har hørt om innovasjon eller lærte om begrepet akkurat nå, eller bare har et ønske om å dele litt tanker og ideer om Hansa Borg sine produkter 🤩
Det blir selvfølgelig premie til vinnerlaget!
Arrangementet er gratis og åpent for SRF medlemmer under 30 år og studenter.
OBS! Begrenset antall plasser!
Det er også viktig at alle påmeldte gir beskjed om de ikke har mulighet til å delta!
Alexandra-Kanutte Skåre har en bred erfaring innenfor arbeid med innovasjon, innsikt og markedsanalyse, blant annet fra bedrifter som Phillips og innsiktsbyrået Kantar. I dag jobber Alexandra som Head of Consumer and Market Insight hos Hansa Borg. Kort fortalt går rollen hennes ut på å forsøke å forstå både dagens og fremtidens forbrukerbehov.
På SRF UNG sitt arrangement den 11. April skal Alexandra lede deltakerne gjennom en spennende workshop hvor deltakerne får jobbe sammen for å skape ideer til nye drikkevarer.