Det har aldri vært mer data og forskning som kan veilede norske bedrifter om vekstmuligheter innenfor B2B. LinkedIn, som er verdens største profesjonelle plattform, har egne data som oppdateres kontinuerlig av medlemmene og bedriftene. Plattformen er også en av de mest foretrukne kanalene innenfor B2B markedsføring, noe som betyr at det finnes mye innsikt og data på beste praksis for å skape langsiktig vekst. I foredraget vil Tina presentere de viktigste B2B trendene innenfor markedsføring. Trendene er basert på LinkedIns unike innsiktsanalyser, data og erfaringer sammen med funn fra verdens fremste forskningsmiljøer innenfor B2B markedsføring.
Tina Rødahl er ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia gjennom deres partnerskap med AdColony, og har lang erfaring fra teknologi-og mediebransjen. Hun er også ambassadør for LinkedIns B2B-Institute som samarbeider med ledende eksperter innen akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging på markedsføring, produkt, salg, bedriftskommunikasjon og talentutvikling. I tillegg til å lede partnerteamene, bistår Rødahl også bedrifter og byråer med strategier, innhold, kampanjeutførelse samt optimalisering av planer og tiltak.