SRF Webinar: Cookiedøden – slutten på digital markedsføring som vi kjenner det?
tor. 27. mai, kl 09:00 - 10:00

Bruken av cookies, eller informasjonskapsler, fases gradvis ut, og vil snart forsvinne helt. Dette vil få store konsekvenser blant annet for målretting mot målgrupper basert på kanaldata, all rapportering av digital effekt, kanalsamspill og attribusjon, retargeting, samt optimalisering og personalisering av innhold på egne sider.

Vi forklarer hva som skjer, hvorfor, og hvordan du som bedrift navigerer dette best mulig.

Avsluttes med 15 minutter Q&A.

Arrangementet er støttet av:

tor. 27. mai

SRF Webinar: Cookiedøden – slutten på digital markedsføring som vi kjenner det?

09:00 - 10:00
Gratis for SRF-medlemmer. 890,- for ikke-medlemmer.
Arrangementet er ferdig.

Kristoffer Semelenge

Head of Data & Analytics

Kristoffer har de siste 6 årene hjulpet norske og internasjonale bedrifter med å lykkes med digital annonsering, strategi og analyse i iProspect. Han hjelper nå kunder med å navigere i rollen som Head of Data & analytics i dentsu, og brenner for å skape økt verdi for samarbeidspartnere.

Paal Luth

Senior Analyst, Data Insights & CRO at iProspect

Paal har jobbet i iProspect siden 2013 og har jobbet med performance marketing og analyse for store og små nasjonale og internasjonale virksomheter. Han har en egen evne til å sette seg inn i store datasett og finne optimaliseringsmuligheter. Paal har bakgrunn som ansvarlig for performance og analyse i Star Tour.

Våre Partnere