Er det plass til flere podcaster? Absolutt!
Podcastlytting øker kraftig. I dette webinaret skal Jeanette Galtung Døsvig, byråleder i Redink, snakke om hvordan podcasten kan bli en del av bedriftens innholdsmiks. Hvordan bygge et innholdsunivers med artikler, film og lyd?
Som med all innholdsmarkedsføring må innholdet være relevant og nyttig for målgruppene. Gjennom varierte caser vil du se hvordan podcast kan bidra til merkevarebygging, rekruttering og til inspirasjon.
Stadig flere annonsekroner flyttes også over til mediet. Få med deg mulighetene podcast gir som annonsekanal.
I webinaret får du i tillegg servert podcast-produksjonens 10 do´s and don´ts som garantert er nyttig når du skal i gang med produksjonen.
Jeanette Galtung Døsvig er byråleder i Redink Vest, hun har jobbet i Redink siden 2010, først i Oslo, så i Bergen fra 2016. Redink er et kommunikasjonsbyrå med ekspertise innen merkevarebygging, strategi, innholdsmarkedsføring og design. De jobber i dag med kunder som: Lerøy, Sylvsmidja, Orifarm, Dokken 2050, Helse Bergen, Museum Vest og Harris Advokatfirma. Jeanette jobber som strategisk rådgiver for sine kunder med særlig fokus på innhold og kanaler. Gjennom sitt kundearbeid har hun vært involvert i flere podcast-produksjoner og teamet i Redink har utviklet fagekspertise på området gjennom sitt arbeid de siste årene.