VR og AR er buzzord som har eksistert en stund. Facebook, Microsoft, Snapchat og HP er selskaper som har investert i både AR og VR.
Er dette kun gimmicks eller kan det brukes i et B2B marked?
Keith Mellingen er VR/AR Director hos Rainfall og vil holde en presentasjon om temaet. Han har erfaring fra å jobbe med VR og AR i mer enn 5 år i samarbeid med selskaper som Mowi, Bakerhuset, Fujitsu og Norges Gruppen.
Under foredraget vil Keith vise eksempler på hvordan Rainfall og andre aktører bruker VR og AR nasjonalt og internasjonalt.
Han kommer også til å presentere hvordan enkelte selskaper har økt bruken på grunn av Covid19. I tillegg vil han gi deg tips til hvordan du selv kan komme i gang med å bruke VR og AR i din egen markedsføring.
Dette arrangementet er en del av programmet i Innovasjonsuken OPP, som oppfordrer Vestlandet til å skape arrangement med fokus på innovasjon og entreprenørskap.
Du finner flere av Innovasjonsuken OPPs arrangementer her.
Arrangementet er støttet av:
Keith Mellingen er VR/AR Director hos Rainfall. Han har erfaring med VR og AR i over 5 år i samarbeid med selskaper som Mowi, Bakerhuset, Fujitsu og Norges Gruppen.