SRF Webinar: Innsiktsbasert markedsføring for å skape endring
tir. 08. februar, kl 09:00 - 10:00

Markedsførere besitter alle verktøy for å skape vekst og resultater - hvis de bare brukes, og brukes nok. I en travel arbeidsdag er det ofte lett å glemme markedsførerens kunster og bli stående å sjonglere med taktiske virkemidler og tidskrevende oppgaver uten å føle at man får prioritere riktig for å nå sine mål. Så hvordan var det igjen å jobbe mer systematisk med målgrupper, mål og nye muligheter som gjør at merkevaren man forvalter kan bidra maksimalt til vekst? I dette webinaret vil Ina dele noen cases som illustrer veksten man kan realisere når man jobber med målgruppen som utgangspunkt.

tir. 08. februar

SRF Webinar: Innsiktsbasert markedsføring for å skape endring

09:00 - 10:00
Gratis for SRF-medlemmer. 850,- for ikke-medlemmer.
Arrangementet er ferdig.

Ina Stølen

Daglig leder i Brandity

Ina Stølen er grunnlegger av og daglig leder i Brandity - et kreativt strategibyrå som hjelper fremadskuende organisasjoner å bruke innsikt og idékraft for å gi liv til nye muligheter.Sammen med sitt team hjelper Ina merkevarer i alle næringer med vekst gjennom innsikt og fasilitering av strategiprosesser, blant annet Norwegian, Frende Forsikring, Bulder bank, Den Nationale Scene, Isbjørn Is, Mesterbakeren, KODE, Frydenbø Eiendom, for å nevne noen. Hun er lidenskapelig opptatt av merkevarestrategi og forbrukeradferd, og spesielt av kraften innsikt i målgrupper og markeder gir for å lykkes med å skape de endringene man behøver. Ina er også stemmen bak SRFs podcast Market Mad.

Våre Partnere