Sparebanken Vest trenger DIN hjelp! 🚨
Unge er en av bankens viktigste, men også vanskeligste målgrupper. I Sparebanken Vest sin strategi står det at de skal være førstevalget for unge boligkjøpere på Vestlandet – og snart i Norge. For nå skal Sparebanken Vest snart bli Sparebanken Norge. Hvordan skal Sparebanken Norge klare å bygge en sterk og tydelig merkevare, som både forsterker sin kommersielle teft, og sin samfunnsrolle blant den unge målgruppen?
For å løse noen av utfordringene, trenger de DIN hjelp! På denne workshopen blir deltakerne delt inn i grupper, som sammen skal prøve å løse to av Sparebanken Vest sine utfordringer. Gruppene skal jobbe sammen for å hjelpe banken med verdifull innsikt fra målgruppen de ønsker å nå. Du trenger ikke erfaring fra bank for å delta - for all innsikt er god innsikt! ✨
I tillegg vil Merkevaresjef Øyvind Harkestad og Giske Eggen, Ansvarlig for samfunnsansvar gi dere en kort introduksjon av Sparebanken Vest, og du vil få fersk innsikt om de unge bankkundene av Innsiktsansvarlig Vibeke Storvik. Dette vil være nyttig innsikt når du skal være med å løse to av deres utfordringer!
Vi serverer taco og noe godt i glasset fra kl. 16:30 i kantinen til Sparebanken Vest, så det er bare å komme rett fra jobb/skole.
Kom alene eller meld deg på sammen med en kollega eller venn 🤗 Arrangementet er gratis for studenter og alle som jobber med eller interesserer seg for markedsføring eller salg, og er under 30 år.
Arrangementet er støttet av