SRF har tidligere i vår lansert kunnskapspodcasten MARKET MAD! Podcasten ledes av Ina Stølen som er Daglig leder i BRANDITY og Styreleder i SRF. Gjennom året inviterer vi inn relevante gjester i podcasten, for å dele sin kunnskap innenfor markedsføring og salg.
Denne gangen er det Nick Morris, grunnlegger av Canvas8 i London som gjester podcasten som handler om innsikt.
Nick Morris grunnla i 2008 innsiktsbyrået Canvas8 for å utfordre markedsundersøkelsens verden og hjelpe bedrifter, merker og organisasjoner til å forstå folk. Canvas8 har hjulpet Bill og Melinda Gates Foundation til å forstå vitenskapen om innflytelse. Han har hjulpet Weber Shandwick med å bli "Årets globale PR-byrå" og hjulpet Nike med planleggingen for VM og EM, og den britiske regjeringen med hvordan de kan forberede seg til et liv etter Brexit.
Podcasten er produsert av Mainstream: https://www.mainstream.as/
Her finner du podcasten MARKET MAD:
Eller du kan lytte til den direkte her: