Her er det gjort et imponerende arbeid i å holde på oppmerksomheten og gjøre noe enkelt, veldig tydelig og pedagogisk. Løsningen kan utnyttes til mange ulike formål.
Nettsider
En digital plattform som spiller på lag med korps-Norge
Norges Musikkorps Forbund
Cure
De klarer å gjøre brukeropplevelsen kjempegod. Det er ryddig designmessig, god funksjonalitet og løst godt for den store målgruppen. Denne jobben gir verdi og er et nyttig verktøy for brukerne
Film
Hate Being Alone
Universal Music Norway
Sølvrev
En veldig fin film med ett utrykk man ikke får oppleve så ofte lenger. Dette er også veldig bra visuelt framført.
Produkter og tjenester
En digital plattform som spiller på lag med korps-Norge
Norges Musikkorps Forbund
Cure
De ivaretar brukerperspektivet og setter brukeren i front på en veldig dynamisk og taktfull måte
Sosiale medier/Innhold
På innsiden av Eie Eiendomsmegling Bergen
EIE Bergen
Mediehuset Bergen
Arbeidet er bredt anlagt og har et stort spenn som går tett på de involverte. Juryen blir sjarmert av vinneren som ikke er redd for å eie det de driver med.
Annonser
Årets dyr
Galleriet
Knowit Experience
Dette er et godt eksempel på at arbeidene virkelig er anonymisert for juryen. I denne kategorien var juryen delt mellom to meget gode arbeid med ulike uttrykk. For andre gang i historien valgte juryen derfor å kåre to vinnere.
Solbrilleskille
Avinor
Knowit Experience
Tekst
Handling er håp
HMM Helsehjelp Ukraina og Sparebanken Vest
Apriil
Den ansporer til handling og treffer hjertet. Teksten er godt rytmisk oppbygd og står godt aleine.
Reklamefilm
Aldri for sent å bli matros
Maritim Karriere
TADA
En film som fanger oppmerksomheten og får deg til å tenke. Den er underholdene, og var så effektiv at den måtte stoppes en måned før planlagt.
Effekt
The Grand Question
Grand Hotel Oslo
Apriil
God bruk av teknologi og kreativitet med dokumenterte resultater. Dette arbeidet har skapt engasjement og flyttet grenser, og ikke minst fått mye pr og oppmerksomhet.
Innholdsmarkedsføring
På innsiden av Eie Eiendomsmegling Bergen
EIE Bergen
Mediehuset Bergen
Vinneren byr på seg selv og er tro på den typen man er, og eier det. Veldig god bruk av medarbeidere til å bygge opp ett univers.
Identitetsdesign liten
Visuell identitet - ATSK
Askøy Turn og Sportsdrillklubb
Super Inc
Solid arbeid og godt gjennomført på en sprek måte. Det er gjort mye av en liten identitet, og dette er elegant og fint løst.
Identitetsdesign stor
Skiftende perspektiver - visuell identitet for kunstmuseum
Kunstsilo
Nonspace
Klar vinner i denne kategorien og en profil med internasjonalt tilsnitt som du ikke glemmer. Juryen får lyst å ta del i opplevelsen.
Håndverk
Fløirestauranten 100 år
Fløirestauranten
Sølvrev
En jobb man kan være stolt av. Denne tar håndverket til nye høyder.
Illustrasjon
Grab your DESTINASJON
Skyss
Apriil
Flotte illustrasjoner som er nøye laget til. Meget god helhet. Plakatene ble revet vekk og hengt på veggen til målgruppene.
Åpen klasse
Don't Leave Norway Behind
Avinor
Knowit Experience
Vinneren tar utradisjonelle grep på spesifikke flater, noe som gir en godt dokumentert effekt. Juryen applaudere et veldig modig uttrykk.
Kampanje
The Grand Question
Grand Hotel Oslo
Apriil
Arbeidet har engasjert juryen og har god effekt samtidig som arbeidet utfordrer hva kunst er. En får ett innblikk i noe en ikke har sett før, og som er utradisjonelt for bransjen.