Årets Markedsfører 2019!

Under årets utgave av Julenettverk ble prisen "Årets Markedsfører" delt ut av daglig leder i SRF, Mariell Sæternes. Her kan du lese begrunnelsen fra juryen og hvem som stakk av med årets pris!

Prisen "Årets Markedsfører" eller tidligere kjent som "SRF-prisen" har blitt delt ut hvert år siden 1980. Prisen tildeles en person, et firma, en organisasjon eller e institusjon i Bergensdistriktet som har særlig fremhevet seg på markedsføring i videste betydning. Det er SRF sin hensikt at denne hedersprisen skal være en honnør til mottager og hylle det dyktige og dristige initiativ.

Juryen er sittende styret i SRF.

Begrunnelse fra juryen:

Årets vinner har gjort sport i å blande PR, influencere og digital markedsføring på nye måter som bygger en god merkevare og sørger for vekst. Bedriften har gjort seg bemerket med sin uredde markedsføring på tvers av formater. Mange av oss som er her har blitt kjent med folkene bak merkevaren også, da de gladelig deler sin kunnskap og forteller sin historie på arrangement i byen vår.

Denne gjengen lever for sin merkevare, og tar det det helt ut ved å alltid utfordre, enten det er stortingsdebatter om hårvask eller digitale kvitteringer etter kjøp. De fighter for en god hver dag for kundene og likestilling i frisørbransjen. De har definitivt satt Bergen på kartet i gründermiljøet, ikke bare i Norge, men også Europa.

Vinneren av prisen Årets Markedsfører er Cutters!

Lasse Smedsvig fra Cutters tok i mot prisen til stor applaus fra de nesten 200 fremmøtte.

Våre Partnere