Ep. #10 Podcast - Petter Gulli - Markedsføring i bærekraftens tid

SRF lanserte i fjor kunnskapspodcasten MARKET MAD! Podcasten ledes av Ina Stølen som er Daglig leder i BRANDITY og Styreleder i SRF. Gjennom året inviterer vi inn relevante gjester i podcasten for å dele sin kunnskap innenfor markedsføring og salg.

Petter Gulli har lang fartstid innenfor reklame og markedsføring og er kjent fra de fleste store byråene i Oslo. I 2012 bestemte han seg for å bli rådgiver for bærekraft med firmaet 12 Years. Under MRKT Remix i februar engasjerte han hele salen med sitt foredrag om markedsføring og bærekraft.

-Synes du det er vanskelig å få barna til å velge kjøttfri middag? - Spør om noen har lyst på pannekaker-.

Petter Gulli brenner for forenkling og fokus på alt det positive som finnes av nyvinninger innenfor bærekraft. Vi trenger å ha tro og håp på at vi kan lykkes. I tillegg må bærekraften komme innenfra i bedriftene, ikke bare fra kommunikasjonsavdelingene. Hvordan kan bærekraft bli relevant for våre ansatte og våre kunder? Hvordan kan vi legge om driften for å bli mer bærekraftig? I tillegg må vi feire alle fremskritt og den imperfekte miljøverner - vi blir jo bedre etterhvert!

Kjenner du på at din bedrift burde jobbe mer strategisk med bærekraft og la det bli en del av din merkevare? Legg podcasten på øret og bli inspirert!

Her finner du Podcasten Market Mad:

Denne episoden er sponset av Allkopi NetPrint -et moderne trykkeri og mediehus, som leverer design og trykk på alle flater.

Episoden er produsert av Mainstream AS


Hør episoden:

Våre Partnere