SRF lanserte i fjor kunnskapspodcasten MARKET MAD! Podcasten ledes av Ina Stølen som er Daglig leder i BRANDITY. Gjennom året inviterer vi inn relevante gjester i podcasten for å dele sin kunnskap innenfor markedsføring og salg.
Livia Fioretti er trendforsker hos TrendWacthing i London. Hun holdt et veldig spennende foredrag på MRKT REMIX om hvordan forbrukertrender kan inspirere til bedre og mer tidsriktige markedsføringkampanjer i 2020.
I samtale med Ina Stølen forteller hun mer om hvordan ny teknologi skaper nye forventninger og nye muligheter for markedsføring og branding. Digital markedsføring er blitt så mye mer enn kampanjer i sosiale medier og Google.
Du bør kanskje ha en brand avatar med egen Instagramprofil og hundretusenvis av følgere? Eller produktplassering i et dataspill? Og ikke minst - er vi klare for «grønt press» der for eksempel bankkortet ikke virker når vi har handler for mer enn vår selvbestemte Co2-kvote?
Her finner du Podcasten Market Mad:



Denne Podcast episoden er sponset av:
