Ep. #13 Podcast - Preben Carlsen - om å lykkes med innovasjon

SRF lanserte i fjor kunnskapspodcasten MARKET MAD! Podcasten ledes av Ina Stølen som er Daglig leder i BRANDITY. Gjennom året inviterer vi inn relevante gjester i podcasten for å dele sin kunnskap innenfor markedsføring og salg.

Preben Carlsen er kanskje mest kjent som gründer og leder av kommunikasjonsbyrået Trigger. Han er tidligere kåret til den mest populære lederen i medie- og kommunikasjonsbransjen to år på rad. I tillegg er han kåret til årets foredragsholder, årets tankeleder, han er tidenes yngste vinner av PR-bransjens hederspris og har blitt utnevnt til en av de 25 mest innovative personene i kommunikasjonsbransjen i Europa.

Preben er en serie-gründer i ordets rette forstand, og vet derfor hva som skal til for å være innovativ og å lykkes. I disse dager jobber han med å utvikle Go Good, et helt nytt forretningskonsept som tilgjengeliggjør ombruk. Gjennom Go Good kan man f.eks abonnere på møbler og bytte dem ut når man vil.

I denne episoden diskuterer han med Ina Stølen hva som kreves for å lykkes med innovasjon og hvorfor det er viktig å feile tidlig. Når nye endringer først treffer er de som har løsningen nesten umulig å ta igjen.

Denne episoden er sponset av BIR Bedrift.


Her finner du Podcasten Market Mad:


Denne Podcast episoden er sponset av:





Podcasten er produsert av Mainstream:

Hør episoden:

Våre Partnere