SRF lanserte i fjor kunnskapspodcasten MARKET MAD! Podcasten ledes av Ina Stølen som er Daglig leder i BRANDITY. Gjennom året inviterer vi inn relevante gjester i podcasten for å dele sin kunnskap innenfor markedsføring og salg.
Rupert Millington er innovasjonsekspert, direktør og partner i Curious Industry i London. Han tror lidenskapelig at strategi og innovasjon ikke kan skilles. Begge må gjøres glimrende og samtidig.
Tidligere har han blant annet vært Global Head of Innovation i Aegis Group, og medforfatter av ?Whatif! Han er dessuten foreleser ved INSEAD.
Med kunder som L’Oréal, Nestlé, Heineken, HP, LinkedIn, Unilver med flere, har han lang erfaring, og han har sett det meste, både hva som fungerer og hva som ikke fungerer.
I denne episoden deler han raust med Ina Stølen fra sine betraktninger og sin akkumulerte kunnskap gjennom tiår med innovasjonsprosesser for verdens ledende merkevarer.
Her finner du Podcasten Market Mad: