SRF lanserte i fjor kunnskapspodcasten MARKET MAD! Podcasten ledes av
Ina Stølen som er Daglig leder i BRANDITY. Gjennom året inviterer vi inn relevante gjester til podcasten for å dele sin kunnskap innenfor markedsføring og salg.
Synne Fonkalsrud er seniorrådgiver i Ipsos og spesialisert på kvalitative studier. Hun har blant annet gjennomført en etnografisk undersøkelse blant norsk ungdom mellom 12 og 16 år, besøkt dem på gutte- og pikerommet og snakket om alt fra gaming, sosiale medier, mat, miljø, venner, fremtidstanker og mye mer.
Hva gjør dette med ungdommene og hvordan har de det?
De forteller om "instaangst", vennestress og "likemas", og hvorfor de rømmer fra Snapchat til YouTube.
Har du en ungdom i hus, eller er interessert i ungdom og adferd, så er dette en episode for deg. Likte du Ep. #05 med Nathalie Eyde Warembourg om influenser marketing, er dette tilsvarende bare med et yngre publikum.
Her finner du podcasten MARKET MAD:
Podcasten er produsert av Mainstream.